نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. شهريور 1397 - 19:54
محموله بزرگ قاچاق سیگار که توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از قاچاقچیان کشف و ضبط شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در بازدید از محموله بزرگ قاچاق سیگار که توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از قاچاقچیان کشف و ضبط شد اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان اطلاعات سپاه و سربازان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در استان ما سربازان گمنام این مجموعه به صورت شبانه‌روزی برای مقابله با قاچاق کالا مجاهدت می‌کنند.

وی به کشف محموله بزرگ قاچاق سیگار در تاریخ ۱۱ شهریور امسال در یک محل دپوی این محموله اشاره کرد و گفت: در این عملیات سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان سه میلیون و ۵۴۴ هزار و ۳۴۰ نخ انواع سیگار کشف کردند.

این فرمانده نظامی افزود: همچنین از این محموله بزرگ ۴۰ هزار و ۳۳۰ پاکت انواع تنباکوی میوه‌ای و سه هزار و ۲۴ تنباکوی فله‌ای کشف شد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقلام کشف شده توسط سازمان اطلاعات سپاه از این محموله اشاره کرد و گفت: یک قبضه سلاح شکاری و ۱۰ لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط شد.

وی با قدردانی از دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص همکاری و تعامل کامل دادستان مرکز استان برای دستیابی به این موفقیت به دستگیری ۲ نفر در این خصوص اشاره کرد و گفت: انتظار ما از مردم استان این است که برای مقابله هر چه بهتر با قاچاقچیان ارز و کالا مستندات خود را به سازمان اطلاعات سپاه ارائه کنند.

انصاری در ادامه و در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که همکاری مجموعه مسؤولان دولتی در استان با سپاه برای مقابله با هرگونه قاچاق چگونه است خاطرنشان کرد: با اعتماد کامل و تعامل خوب و پی‌گیری مستمر همه مجموعه‌ها به خصوص در مجموعه شورای تامین به مقابله با هر گونه قاچاق کالا در استان می‌رویم.

 

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها