نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. شهريور 1397 - 13:52
سرمربی نفت و گازگچساران گفت:وقتی که بانوان باحجاب وپوشش کامل در مسابقات شرکت می کنند چرا فدراسیون هندبال از داوران مرد در لیگ استفاده نمی کند چرا کم تجربگی داوران خانم باعث می شود که حق تیم ها بخصوص نفت وگاز گچساران ضایع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،درهفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم های نفت وگاز گچساران و تاسیسات دریایی تهران در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که با حواشی زیادی این دیدار به پایان رسید.

در این دیدارحساس که جمعه گذشته در سالن مجموعه ورزشی پدخندق گچساران برگزار شد،نفتی های گچساران  بازی را با نتیجه 37 به 34 به تیم تاسیسات دریایی تهران واگذار کردند.

اعظم صمیمی ،سرمربی تیم هندبال بانوان نفت وگاز گچساران با اشاره به عملکرد ضعیف داور این دیدارگفت:داوران هندبال در بخش بانوان ضعیف هستند چون هیچ قضاوتی قبل از آغاز لیگ ندارندو فقط در لیگ برتر سوت می زنند.

وی افزود:در این دیدار علم وتشخیص داوران در برخی صحنه ها خیلی ضعیف بود که همین ضعف ها باعث شد که تیم ما 2 امتیاز مهم و حساس این دیدار را از دست دادو بازی را واگذار کرد.

صمیمی در ادامه گفت:وقتی که بانوان باحجاب وپوشش کامل در مسابقات شرکت می کنند چرا فدراسیون هندبال از داوران مرد در لیگ استفاده نمی کند چرا کم تجربگی داوران خانم باعث می شود که حق تیم ها بخصوص نفت وگاز گچساران ضایع شود.

درادامه نیز معتمدی سرمربی تاسیاست دریایی نیز گفت:داوران تا جایی که توانستند در صحنه ها حضورداشتند اما در بیشتر صحنه های بازی اشتباهاتی را داشتند.

وی افزود:بازی از لحاظ فنی خوب بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی را داشتند که تیم تاسیسات دریایی توانست از موقعیت ها بهتر استفاده کند و بازی را با برد به پایان برساند.

گفتنی است تیم نفت وگاز گچساران در هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان کشور با نتیجه 34 به 37 بازی را به میهمان خود تاسیسات دریایی تهران واگذار کرد.

تیم نفت وگاز در هفته بعدمیهمان تیم سبز سوار بوشهر است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها