نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1397 - 21:44
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد گفت: کلنگ احداث مخزن بتنی2500 متر مکعبی و خط انتقال به طول 4.8 کیلومتر از سد کوثر با اعتباری به مبلغ 49 میلیار د ریال در دوگنبدان به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید علی لدنی‌نژاد  در آیین کلنگ‌زنی احداث مخزن بتنی 2500 متر مکعبی  و خط انتقال به طول 4.8 کیلومتر از  سد کوثر که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده گچساران، فرماندار و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی برگزارشد، اظهار کرد:  به مناسبت هفته دولت چندین پروژه آب و فاضلاب  در سطح استان کلنگ‌زنی  شد.

 مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در شهرستان گچساران احداث مخزن 2500 متر مکعبی با اعتباری به مبلغ 17 میلیارد ریال به زمین زده شد، گفت: هدف از ایجاد مخزن در این منطقه تقویت فشار آب ساکنان کوی کارکنان دولت ضلع شمالی است.

 وی ادامه داد: همچنین خط انتقال آب  لوله فولادی به قطر 250 میلی متر به طول 4.8 کیلومتر به صورت رفت و برگشت از خط انتقال سد کوثر با اعتباری به مبلغ 32 میلیارد ریال صورت خواهد گرفت.

 لدنی‌نژاد ابراز کرد: محل تامین اعتبار این پروژه  از اسناد خزانه، اوراق مشارکت، طرح های عمرانی و اعتبار ملی است.

 این مسوول با بیان اینکه این پروژه به مدت 10 ماه به بهر برداری خواهد رسید، عنوان کرد: هم اکنون در شهر دوگنبدان تعداد 58 پیمانکار  با اعتباری به مبلغ 361 میلیارد ریال در بخش آب و فاضلاب مشغول به فعالیت هستند.

 وی عنوان کرد: در بخش فاضلاب تعداد 39 پیمانکار با اعتباری به مبلغ 186 میلیارد ریال و در بخش خط انتقال، اصلاح شبکه آب شهری تعداد 19 پیمانکار با اعتباری به مبلغ 175 میلیارد ریال در  بخش‌های اصلاح، توسعه شبکه، آبرسانی در حال فعالیت هستند.

لدنی‌نژاد خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد 35 هزار مشترک آب و در بخش انشعاب فاضلاب تعداد هشت هزار و 600 فقره انشعاب انجام گرفته است که تا پایان سالجاری تعداد 3 هزار 500 مشترک فاضلاب دیگر افزوده خواهد شد.

 مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه هم اکنون در مناطقی از جمله بهارستان، گلستان و پانصد دستگاه  در حال انجام حفاری برای انشعاب خطوط اصلی و فرعی فاضلاب هستیم، ابراز کرد:  در ماه‌های آینده این پروژه در این مناطق به اتمام خواهد رسید و مناطقی از جمله رزمندگان و 108 دستگاه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح انشعاب فاضلاب شهری تا پایان سال گذشته 90 کیلومتر انشعاب خطوط اصلی وفرعی در شهر دوگنبدان صورت گرفته است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها