نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. مرداد 1397 - 14:11
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ۹۹۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون ارسال شد که از این تعداد ۶۷۰ اثر در بخش آزاد، ۲۰۳اثر در بخش بومی و ۱۲۰ اثر در بخش نفت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امیر حسین نوروزی،رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی درخصوص اختتامیه سومین جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون دراین شهرستان گفت:ارتباط مناسب با روند و دستاورد های تازه در ادبیات داستانی یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی بیان کرد: این جشنواره فرصتی مناسب برای رشد مطلوب تر نویسندگان و بهره مندی از کارگاهای تخصصی است که توسط اساتید بزرگ ادبیات داستانی برگزار می شود.

نوروزی افزود: این جشنواره در سومین دوره خود جایگاه برجسته خود را در سطح کشور دست یافته و نویسندگان از این جشنواره به خوبی استقبال کردند و آثار بسیاری به جشنواره ارسال شد.

نوروزی تصریح کرد: در این جشنواره که تلاش می شود در جدول تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد داورانی برجسته و نام آشنایی از جمله ابوتراب خسروی،محمد جواد جزینی و حسن بهرامی آثار رسیده را داوری کردند و همچنین کارگاه های تخصصی برگزار خواهند کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: آیین پایانی سومین دوره جشنواره ملی سقلاتون ساعت ١٠ صبح روز ٣٠ مردادماه در محل باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار خواهد شد.

وی گفت: ۹۹۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جایزه ملی سقلاتون ارسال شد که از این تعداد ۶۷۰ اثر در بخش آزاد، ۲۰۳اثر در بخش بومی و ۱۲۰ اثر در بخش نفت بود.

وی بیان کرد: کار داوری آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جایزه ملی داستان کوتاه «سقلاتون» در مرحله نخست از سوی داوران کوروش قبادی، طاهره اسکندری و کرم الله سلیمانی انجام شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران نتایج نهایی سومین جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون گچساران را به شرح زیر اعلام کرد:

الف)بخش آزاد(به ترتیب حروف الفبا)
سولماز اسعدی تهران
امین اطمینان خراسان
فاضله فراهانی تهران

ب) بخش بومی (به ترتیب حروف الفبا)
مصطفی شمس کرمان
صابر محمدی کهگیلویه و بویراحمد
آرش محمودی کرمانشاه

ج) بخش نفت (به ترتیب حروف الفبا)
عباس باباعلی تهران
صابر محمدی کهگیلویه و بویراحمد
مجتبی هژبری خراسان

گفتنی است آیین پایانی سومین دوره جشنواره ملی سقلاتون ساعت ١٠ صبح روز ٣٠ مرداد ماه در محل باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها