نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1397 - 17:33
مدیر شعب بانک پارسیان کشور گفت: با افتتاح شعبه بانک پارسیان گچساران این بانک دارای ۳۴۳ شعبه در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، علیرضا خلیل پور در آئین افتتاح شعبه بانک پارسیان در گچساران افزود: بانک پارسیان به جد در ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان خود در کشور تلاش می کند.

وی بیان کرد: با افتتاح شعبه بانک پارسیان گچساران این بانک دارای ۳۴۳ شعبه در کشورشد.

مدیر شعب بانک پارسیان کشور تصریح کرد: با توجه به شعار سالجاری امیدواریم که این بانک بتواند با برنامه ریزی های سازنده و بهره مندی هر چه بیشتر شرکت های گروه مالی پارسیان در الگوی بانکداری شرکتی موجب اعتلای اقتصادی هرچه بیشتر کشور شویم.

سرپرست حوزه شعب خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین عنوان کرد: افتتاح شعبه بانک پارسیان در گچساران نشان از اهتمام این بانک برای کمک به کسب و کار مردم این منطقه است.

ایرج ناصح گفت: با ظهور بانک پارسیان تولد یک ایده جدید فرهنگ مشتری گرایی به صورت جدی ارائه شد.

وی افزود: آنچه که در ایده مدیران بانک پارسیان وجود دارد عبور از فرهنگ مشتری گرایی به تحقق مدل شریک تجاری است.

سرپرست حوزه شعب خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این بانک این اعتقاد وجود دارد که مشتریان شرکای تجاری ما هستند.

ناصح بیان کرد: بانک پارسیان دارای بزرگترین شبکه کارت خوان در کشور است و در ارائه خدمات الکترونیک شبکه بانکی سهم بزرگی دارد.

وی ادامه داد: بانک پارسیان به عنوان یک ثروت ملی قابل تبدیل شدن به یک برند بین المللی را دارد.

سرپرست حوزه شعب خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این بانک توانسته به عنوان یک سوپر مارکت مالی انواع خدمات را به مردم و فعالان اقتصادی ارائه دهد.

ناصح عنوان کرد: بانک پارسیان در سال گذشته ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در زمینه کارآفرینی روستایی و خود اشتغالی به متقاضاین پرداخت کرده است.

وی گفت: اعصای دو هزار دستگاه رایانه به سازمان نوسازی و تجهیزات مدارس کشور، سازمان دهی و پرداخت تعهدات به مشتریان سپرده گذار ثامن الحجج و مشارکت فعال در نوسازی کشور از دیگر خدمات این بانک بوده است.

سرپرست حوزه شعب خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: از دیگر خدمات ارزنده این بانک می توان به پرداخت ۵۲۰ هزار میلیارد ریال وام ازداوج اشاره کرد.

 اولین شعبه بانک پارسیان با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر شعب بانک پارسیان در کشور و برخی از مسئولان جنب پمپ بنزین مرکز شهر گچساران افتتاح شد.

 

                           

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها