نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مرداد 1397 - 8:37
نسرین نصیریان بانوی گچسارانی موفق شد مدال طلای المپیاد جهانی اختراعات کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ را به دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، نسرین نصیریان بانوی گچسارانی موفق شد مدال طلای المپیاد جهانی اختراعات کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ را به دست بیاورد.نصیریان جایزه ویژه انجمن زنان کارآفرین جهان را نیز دریافت کرده است.

دهمین دوره جشنواره بین المللی بانوان مخترع و کارآفرین کشور کره جنوبی از تاریخ ۲۸ ژوئن الی ۰۱ جولای ۲۰۱۸ برابر با ۷ لغایت ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۷ در شهر سئول و در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی این شهر(KINTEX) برگزار گردید.
این عرصه بین المللی همه ساله زیر نظر دولت کره جنوبی، وزارت زنان و خانواده، سازمان مالیکت های فکری ملل متحد (WIPO) و تحت حمایت مستقیم فدراسیون بین المللی مخترعان (IFIA) برگزار میگردد که در این دوره بانوان مخترع از ۲۶ کشور جهان از جمله آلمان، فرانسه، لیتوانی، چین، کویت، عراق، تایلند، تاجیکستان، ازبکستان، زیمباوه، مغولستان و … ۲۵۰ اختراع و نوآوری را به مدت ۴ روز در این عرصه جهانی به معرض نمایش گذاشتند.
در این دوره نیز طبق سنوات گذشته تیم بانوان مخترع و کار آفرین کشورمان متشکل از تیم بانوان وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران با حمایت بخش زنان و خانواده این وزارتخانه به همراه سایر بانوان مخترع کشورمان در این عرصه جهانی حضور داشته و جدیدترین اختراعات خود را در معرض نمایش عموم و علاقه مندان این حوزه قرار دادند.
امسال تیم بانوان مخترع جمهوری اسلامی ایران با ارائه اختراعاتی در زمینه های مختلف علمی و با ارائه ۷ اختراع حضوری پررنگ در این عرصه بین المللی داشتند که اختراعات ارائه شده تیم کشورمان پس از بررسی و ارزیابی توسط هیئت داوران این جشنواره در مراسم اختتامیه و اهداء جوایز موفق به کسب ۱مدال طلا، ۴ مدال نقره و ١ مدال برنز گردیدند.
همچنین در حاشیه برگزاری این جشنواره نشست یک روزه تخصصی با محوریت هم اندیشی در خصوص کارآفرینی و ایجاد مشاغل مرتبط با نوآوری توسط زنان برگزار گردید.
بازدید بیش از شش هزار نفر در مدت ۴ روز از این جشنواره نشانگر اهمیت این عرصه بین المللی در حوزه اختراعات و نوآوری توسط بانوان می باشد.
ضمناً بانوان شرکت کننده در این رویدادپس از پایان جشنواره به مدت ٢ روز در کارگاه تخصصی چشم انداز مالکیت فکری و تبدیل ایده به ثروت که توسط سازمان مالکیتهای فکری ملل متحد (WIPO) و سازمان ثبت اختراعات کشور کره جنوبی (‏KIPO) در محل ساختمان سازمان پیشرفت اختراعات کشور کره جنوبی در شهر سئول شرکت خواهند نمود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها