نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مرداد 1397 - 13:23
فرماندارگچساران گفت:امسال پروژه‌های بزرگ و مهمی در حوزه گچساران تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، بهره‌برداری از سیلوی ۳۰ هزار تنی کارخانه آرد مارون گچساران با اعتباری به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال درهفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ظهر امروز عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در نشست برنامه‌ریزی افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان که با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:  با توجه به اینکه در هفته دولت برنامه‌های متنوعی با بهره‌مندی از شعار سال در نظر گرفته شده است پروژه‌های  شاخص این شهرستان با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه از تاریخ ۲ الی ۸ شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است، افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون  عملکرد دولت، حضور در برنامه‌های محلی، مستندسازی و برگزاری اردوهای جهادی در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های شاخص هفته دولت در شهرستان گچساران است.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال بنا به دلایل مختلفی هفته دولت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، ابراز کرد: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی تمام تلاش خود را در جهت مایوس نمودن مردم نسبت به نظام و کشور از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند.

وی خطاب به روسای ادارات گفت:  به مناسبت هفته دولت ادارات خدمات یک ساله اداره خود را  در بیلبوردهای در سطح شهر و در جلوی درب ادارات خود نصب کنید.

رحیمی در ادامه به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی این شهرستان اشاره و عنوان کرد: در هفته دولت یک روز با حضور مسوولان استانی  و شهرستانی این پروژه‌ها کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست به  پروژه‌های آماده افتتاح اشاره شد و گفت: امسال پروژه‌های بزرگ و مهمی در حوزه گچساران تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود:  بهره‌برداری از سیلوی ۳۰ هزار تنی کارخانه آرد مارون گچساران با اعتباری به مبلغ ۸۸ میلیارد ریال درهفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی ادامه داد: اصلاح و بهنیه سازی شبکه برق اسلام آباد و محله سادات که بیش از ۲ هزار متر اصلاح شبکه برق متوسط و۸۸۰ متر بهینه و اصلاح شبکه برق ضعیف و همچنین افتتاح روشنایی بلوار تاجگردون و بلوار بعثت از جمله پروژه‌های افتتاحیه اداره برق است.

رحیمی اظهار کرد: افتتاح پروژه آبرسانی انجیر سفلی و علیا که حجم کار این پروژه ۴۲۰۰ متر طول شبکه داخلی و خط انتقال و احداث یک باب مخزن ۳۰۰ متر مکعب که اعتبار این پروژه ۴۰۰ میلیون تومان است به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار گچساران بیان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها دو روستای گچساران از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

رحیمی به افتتاح پروژه سنگ فرش پیاده رو حد فاصل مرقد مطهر بی بی حکیمه به روستای منتهی به آن اظهار کرد: این پروژه به طول ۴۰۰ متر و با اعتباری به ۵۰۰ میلیون تومان است.
وی عنوان کرد: همچنین سنگ فرش و احداث جداول در روستای آب توت گچساران افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین سه پروژه مهم راه و شهرسازی راه روستایی با اعتباری به مبلغ ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

رحیمی با بیان اینکه روکش آسفالت جاده  روستایی رودبال به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: افتتاح روکش آسفالت روستای آب توت_ انجیرسیاه با اعتباری به مبلغ  یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همچنین آسفالت برخی از روستاهای گچساران از جمله بیدزرد، پشه کان، قسمتی از روستای اسپر، کلاغ نشین و ابچیرک با اعتباری به مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

 رحیمی خاطرنشان کرد:  روکش آسفالت جاده روستایی خربل به طول ۵/۵ کیلومتر با اعتباری به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان، روکش آسفالت راه اصلی گچساران به امامزاده جعفر به طول ۱۶کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، احداث روشنایی حد فاصل امامزاده جعفر تا سپاه کشته به طول ۱۳ کیلومتر که ۹ کیلومتر  آن افتتاح و ۴ کیلومتر دیگر با اعتباری به مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

رحیمی اظهار کرد: افتتاح طرح اشتغالزایی از سوی کمیته امداد  گچساران در این شهرستان از جمله پروژه‌های افتتاحیه این شهرستان است.

فرماندار گچساران به طرح آموزشی اشاره  و خاطرنشان کرد: دبیرستان علم الهدی گچساران افتتاح خواهد شد.

در ادامه رحیمی به پروژه های افتتاحیه جهاد کشاورزی اشاره و ابراز کرد: تعداد پنج طرح جهاد کشاورزی از جمله طرحهای  اقتصادی و عمرانی در این شهرستان افتتاح می شود.

وی گفت: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بیش از ۹ هکتار، تکمیل بخشی از کانال ده جلیل خیر آباد، افتتاح کارخانه بسته بندی خرما از جمله طرح های جهاد کشاورزی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: سه طرح در حوزه دهیاری ها از جمله ساختمان آتش نشانی در روستای تلخاب شیرین، بازارچه محلی در روستای دیل و افتتاح ساختمان دهیاری شهرک مهاجرین است.

فرماندار گچساران بابیان اینکه در سالجاری تمامی قسمت‌های گلزار شهدا موکت کاری خواهد شد، عنوان کرد: تعداد ۱۸ دستگاه کولر به دیگر دستگاه‌های سرمایشی این گلزار افزوده خواهد شد.
وی همچنین در زمینه جذب اعتبارات در سالجاری بیان کرد: روسای ادارات پروژه‌های عمرانی خود را در جهت تامین اعتبارات و تعریف پروژه‌های جدید اقدام کنند.

فرماندار گچساران گفت: در غیر این صورت اعتبارات مورد نظر به آنها تخصیص داده نخواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها