نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1397 - 9:34
جمعی از رانندگان شبکه بهداشت و درمان گچساران نسبت به پرداخت نشدن حق و حقوق و دیگر مطالباتشان اظهار نارضایتی کرده و خواستار رسیدگی مسئولان امر به این موضوع شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروز حدود 20نفر ازرانندگان خودروهای استیجاری( پیمانکاری) شبکه بهداشت و درمان گچساران در محل این شبکه تجمع اعتراض‌آمیزی را برگزار کردند.

بر اساس گفته رانندگان آنها حدود5ماه است که هیچگونه حقوقی را دریافت نکردند وبه همین علت امروز دست از کار کشیدند،این رانندگان از وضعیت بد اقتصادی و مشکلات فراوان خود صحبت کرده و خواستار ورود و توجه جدی مسئولان مربوطه شدند.

یکی از این رانندگان دراین خصوص می گوید:حدود 5ماه است که با این وضعیت گرانی و نابسامانی اقتصادی دربازارهیچگونه حقوقی دریافت نکرده ایم که متاسفانه بعد از گذشت این همه مدت هنوز با بی توجهی از سوی مدیران و پیمانکاران روبرو هستیم.

دیگری می افزاید:باید گفت که مدیریت بهداشت و درمان گچساران دراین مدت پیگیر مشکلات رانندگان بوده اند و موارد و مکاتبات لازم دراین خصوص را به مرکز استان ارجاع داده اند که به نظر می رسد دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخگوی مشکلات رانندگان باشد و به مشکلات ما هم با جدیت رسیدگی کند.

 یکی دیگر از رانندگان ادامه می دهد:مطالبه رانندگان به حق است و از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد تقاضامندیم که قبل از این که تجمعات باعث برهم خوردن نظم و آرامش مردم و نیزشبکه بهداشت و درمان گچساران شود به پیگیری و رفع این مشکل بپردازند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها