نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مرداد 1397 - 9:29
ابوالحسن غلامی نوشت:هم اکنون روزمصلحت اندیشی نیست، وقت فداکاری وبه دست آوردن دل مردم غیورومظلوم دیارمان ست اگر فکرمی کنید این راه مملو از میدان مین ازنوع اجتماعی ،سیاسی واقتصادی برای اشخاص موردنظر است من ودوستانم نقش تخریب چی را بین مردم و مسولین درسطوح مختلف عهده دارخواهیم شد واگر آسیبی در بَر دارد آنرا باجان دل پذیرا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی جانباز قطع عضو گچسارانی در یادادشتی خطاب به مسئولین ارشد استان نوشت:محضرمبارک خادمین مردم ؛استاد ارزشمندجناب آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه،جناب دکتراحمدی استاندارگرانقدر، سردارسرافراز جناب آقای بوعلی ارشدسپاه استان،سرداربزرگوارجناب آقای انصاری ارشدنیروی انتظامی استان،برادربزرگوارحاج آقای مزارعی رییس دادگستری استان،رییس فداکارو گمنام اطلاعات استان،مجمع نمایندگان محترم استان کهگیلویه وبویراحمددوستان عزیز جناب آقایان محترم زارع،تاجگردون وهاشمی پور.

سال ۷۸ مدیرعامل یکی ازشرکتهای بزرگ درخاورمیانه برای بنده وهمراهانم درکنفرانس ملی نظام مشارکت عمومی نقل می کرد که سالهابود این شرکت بابی ثباتی مدیریتی مواجه ومستمر دچارضرر وزیان می شد،لذاپس ازانتخاب ایشان به عنوان مدیرعامل، یکی ازکارشناسان نظام مشارکت(تذکرورهنمود)را همراه خودبه شرکت دعوت میکند.

طبق رهنموداین کارشناس، سیستم ارائه انتقادرا کاملا آزاد،بدون واسطه وسانسورجاری می سازند،درروزهای اول محتوا وادبیات انتقادات بسیارتندوگاهی به شدت زننده به نظرمی رسید، به همین دلیل اکثراعضاء هییت مدیره استعفا می دهند،ایشان فقط یکنفررا متقاعد به ادامه کار نموده وبقیه شرکت راترک می کنند.

سیل انتقادات بیشترشد واین مدیرمدبرومسلمان،صبورانه همه رو پذیرفته وحتی تعدادی ازتندترین انتقادات را در معرض دید مردم وکارکنان قرارداده ومنتقدراتشویق می کند.ظرف شش ماه به مرور روندانتقادات آرامتر ومحترمانه ترمی شود تاجایی که منتقدین انتقادات خودرا همراه باارائه پیشنهادوراهکار تغییرمسیرمی دهندودرنهایت شرکتی که میلیاردها ضرر دیده بود وهرشش ماه یک مدیر عامل عوض می کرد تبدیل به یکی از شرکت های موفق باسوددهی بالا و نکته جالب اینکه مدیرعامل مذکور تا شش سال ثبات مدیریت داشت و کاربه جایی رسید که همسران و فرزندان کارکنان هم دست به قلم بردن و برای ارائه راهکارباهدف پیشرفت همگانی واردصحنه شدند.

بااین مقدمه خاطرشریف شما  عزیزان رادرشرایط فعلی جامعه ایران اسلامی و دغدغه های متعدد فرهنگی،سیاسی واقتصادی مردم این ولی نعمتان خود،وبانظربه نقشه های شوم بدخواهان سرزمین ایران باستان و نظام چهل ساله اسلامی که قطب سوم درتنظیم معادلات فعلی دنیا محسوب میشود،معطوف می داردکه ضروری ست بادرددل ملت شرافتمند ایران بالاخص دراستان چهارفصل،غنی و کمترتوسعه یافته ما بیشتروبدون واسطه وبدون سانسور آشناترشوید..

مع الوصف پیشنهادمی شود درقالب موضوعات:اقتصادی وعمرانی،فرهنگی واجتماعی،امنیت پایداروسیاست…..بصورت هفتگی یا دوهفته یکبار یا حداکثرماهیانه با دایر نمودن تریبونهای آزاد وباحضور مسولین هرشهرستان ترجیحا در مساجد که اولین سنگرهای انقلاب شکوهمنداسلامی بوده اند نسبت به شنیدن تمام ،کمال وصبورانه درددلهای شجاعانه مردم بی نظیرمان بذل توجه بفرمایید و چه درحین اظهارنظر وپس ازآن هم محدودیت یا دلسردی هم برای منتقدین بسیارتند هم بوجودنیاید.

بدون شک زیباترین،سریع ترین و قویترین اسب دنیاهم اگر ازنعمت بینایی یک چشم محروم باشد ،مَرکَب قابل اعتمادی نخواهدشد و هرآن ممکن است از همان سویی که دید کافی ندارد،خود و مسافرش را ازپرتگاه خطرناکی سرنگون نماید.

بامطالعه نهج البلاغه رساترین حکمتهای امام علی ع هم درهمین راستاست. اگر هرکدام ازمابدانیم که درمغز اهل خانواده،همسایه،کوچه،خیابان،شهر،استان وکشور چه فکری می گذرد حتی اگرمورد پسند مانبوده وتندوزننده هم باشد بدون شک خیلی بهترازآنست که دربی خبری بمانیم و کشورونظام درباتلاق روزمرگی،عدم دوراندیشی،عدم پیش بینی راهکارهای مناسب وبروز، زمین گیرشود و خون هزاران لالهُ به خون غلطیده ایران اسلامی فراموش شودهرچند خون این عزیزان کشورماراتبدیل به دریای پاک ومواج کرده وهیچ زباله ای را در عمق خود نگه نخواهدداشت.

نوع رفتارامثال سردارشهیدحسین خرازی بانگهبان دروازه ورودی لشکرامام حسین ع یاحاج احمدکاظمی با سربازان زیردست خود یا شیوه ارتباط رهبرعزیزانقلاب با منتقدان وهمچنین مطالعه نحوه زندگی و وصایای پیرجماران میتواند روزنه امیدو راهکاری ارزشمندبرای همه ماباشد.

حقیر درقالب امورمحولهُ ناچیز، این مسیر را بسیارآزموده ام وفقط وفقط سود درآن دیده ام.به سهم خودم برای اجرای این پیشنهادآماده هرگونه همکاری وشاگردی برای گسترش فضای طرح انتقادوپیشنهادعمومی وایجادزمینه طوفان مغزی واستفاده ازدانش وخلاقیت برای ملت شریف هستم.

هم اکنون روزمصلحت اندیشی نیست، وقت فداکاری وبه دست آوردن دل مردم غیورومظلوم دیارمان ست اگر فکرمی کنید این راه مملو از میدان مین ازنوع اجتماعی ،سیاسی واقتصادی برای اشخاص موردنظر هست من ودوستانم نقش تخریب چی را بین مردم و مسولین درسطوح مختلف عهده دارخواهیم شد واگر آسیبی در بَر دارد آنرا باجان دل پذیرا هستیم.

نگران نباشیم ونباشیدکه اگر چنین شود همانی را درپی خواهد داشت که رضای خلق خدا و حضرت دوست درآن نهفته ست.

بازمانده قافله گردان امام حسین ع ازاستان کهگیلویه وبویراحمد درکربلای ۴ ابوالحسن غلامی

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

نیک فرموده ای برادر عزیز .اما گویا شما در باشگاه نفت تحمل همراهی بعضی از جوانان جویای نام شهر ما را نداری .پدری می گفت :از روزی که آقای غلامی امد بعضی از بچه‌ها شهر گچساران را از تیم نفت محروم کرد و عده ای دیگر از ...جایگزین شدند در حالی که این حق بچه های گچساران است که خودشان با زحمت و تلاش خود این باشگاه را در سطوح مختلف و بخصوص فوتبال و شنا و هندبال و واترپلو و... در سطح کشور و ملی و عراملی متجلی سازند. برادر محترم شما در کنار خودتان چه کارهای ناحقی که شکل نمی گیرد ؟ ماشین های لیست شده و از پیش تعیین شده که وارد حراست و ...صنعت نفت شدند چرا صدایی از شنل در نیامد ؟ چرا جلوی این کار زشت و ناپسند را نگرفتید ؟ چرا جلوی این همه افراد مجرد که با پارتی و...بکار گرفته می شوند در حالی که عده ای متاهل شرمنده نان شب زن و بچه های خود کسی را ندارند.برادر محترم محل کار شما خود محل بسیاری از حق کشی هاست .اگر همت کنید محیط کارتان را اصلاح کنید و عدالت را در آنجا جاری سازید شما سردار جامانده از روزهای عشق و شهادت هستی و خواهی بود. اما من از شما و بسیاری از همسنگر کربلای چهار و والفجر هشت که در حال حاضر مسولیت دارید و در مقابل این همه خیانت به مردم سکوت می کنید سخت دلنگران هستم و مسولیت محترم وظیفه خود را قطعا نیک می دانند و به آنها عمل خواهند کرد. ما همه باید محل کار خود را اصلاح کنیم تا شهری نمونه و محلی نمونه و کشوری و ...داشته باشیم . برادر سکوت نکنید برادر محل کار شما بهترین سنگر برای خدمت به مردم است .اما متاسفانه سکوت شما ها در در برابر این همه خیانت ها در پارتی بازی ها عامل اساسی نگرانی مردم در صنعت نفت است و..

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها