نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1397 - 18:14
شهردار یاسوج که در نشست با اصحاب رسانه از اجرای طرح " شهردار مجازی " خبر داده بود، اکنون به وعده خود عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جمعیت شهری در یاسوج همچون روند کشوری آن روبه افزایش است. با افزایش جمعیت شهری در کشور میزان مصرف مواد اولیه، وسایل نقلیه، مصرف انرژی و امثال آن افزایش یافته که نتیجه آن افزایش آلودگی­های محیطی است که خود مانعی در تحقق توسعه پایدار است.

درکنار توسعه شهرها بایستی تبعات منفی حاصل از آن کاهش داده شود، در این میان بهره ­گیری از قابلیت­های فضای مجازی و فن­اوری اطلاعات و ارتباطات همچون دولت الکترونیک، تجارت الکترونیک و امثال آن، نقش مهمی در کاهش این تبعات منفی دارد.

با توجه نقش روزافزون فضای مجازی در میان اقشار مختلف مردم، فرصتی را به وجود می آورد که بتوان از ظرفیت های مثبت و سازنده آن در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات استفاده کرد.

در همین راستا شهردار یاسوج در نشست هم‌اندیشی با رسانه ها گفت: " شهردار مجازی " برای اولین بار در یاسوج اجرا می شود و در زمینه ارتباط های مجازی درد دل های شهروندان مطرح می شود و پاسخ خواهیم داد. وی در آن نشست قول داد در کمترین زمان ممکن این طرح را کلید می زند و از عموم مردم خوات تا با این طرح همراه شوند.

اگرچه این رسانه همواره یکی از منتقدان جدی نستهن مقدم در مدیریت سهری بود و هست و سه=عی دارد با نقد سازنده کمک کار شهردار یاسوج باشد اما واقعا نمی توان کارهای قابل پسند شهردار یاسوج را نبیند و چشم بر آن ببندد.

بدون شک راه اندازی " شهردار مجازی " می تواند کمک بزرگی در راه ارتقای خدمات شهری به شهروندان شود و از این طریق بهتر می توانند مشکلات خود را با شهردار در میان گذاشته و برای آن ها اقدام  کنند.

به همین منظور شهردار یاسوج ازطریق راه های ارتباطی زیر پیام ها و مشکلات شهروندان را در حوزه های شهری دریافت خواهد کرد و شخصا خود به آنها پاسخ خواهد داد:

رایانامه: na_moghadam@mailfa.com

شماره پیامکی: 300061322853

شبکه های اجتماعی: 09388503643

 
 
 
 
 
 
 
در فیلمی که بهمین منظور تهیه شده است نستهن مقدم شهردار یاسوج در یک فضای صمیمی از همه مردم درخواست می کند که انتقادات و پیشنهادهای خود را به شهردار یاسوج مطرح کنند که نکته جالبی است و شما می توانید از طریق لینک زیر آن را دریافت کنید:
 
 
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها