نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1397 - 14:40
امام جمعه موقت گچساران گفت: شب می خوابی و صبح بلند می شوی و می بینی اجناس در حال گرانتر شدن هستند، سرمایه ملت را بردند وخوردند، تاکی باید این حرف ها را شنید وعده ها به این ملت داده شد،آنهایی که اخلاگر در مسائل اقتصادی هستند باید به عنوان خائن به این ملت معرفی شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت:ممکن است برای اهل تقوا دردنیا ناراحتی ، سختی و مشکلی پیش بیاید اما درقیامت غمگین نیستند و حزن و اندوهی ندارد.

وی با اشاره به سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن افزود:دربمباران اتمی هیروشیما که توسط آمریکا درسال 1945میلادی صورت گرفت  بیش از 160هزار نفرکشته و مجروح شدنددرحالی که تنها کشوری که این سلاح را به کار گرفت و به کار می گیرد همین آمریکاست.

صفایی اظهارکرد:جنایتی که بیش از 160هزار نفر معادل جمعیت یک شهر کشته و یا مجروح شدند که هنوز پس از سال ها عده ای از زخمی و مجروحان این بمباران که درحال زندگی هستند، زجرها می کشندکه باید گفت  جنایت بس بزرگ علیه بشریت بود.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:دردوران دفاع مقدس ،آمریکای جنایتکار و خبیث همین اقدامات را انجام داد و سلاح های شیمیایی و میکروبی در اختیار حزب بحث و صدام ملعون قرار داد که هنوز خانواده های جانبازان عزیزی هستند که براثر این موارد رنج ها و دردها می کشند.

صفایی گفت:هنوز هستندجانبازانی که شیمیایی شدند و به زور نفس می کشد،جنایت هایی که حتی نفس کشیدن را از عده ای هم گرفتند،اقداماتی که توسط استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار مرتکب شدند.

وی افزود:امروز در دنیا هرکجا سخن از ظلم ،جنایت وکشتار است آمریکا پیداست،و در روز های گذشته ائتلاف سعودی -آمریکایی -صهیونیستی علیه مردم مردم مظلوم یمن شکل گرفته است و این مردم چند سال است که کشورشان زیربمباران قرار دارد.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:عربستان سعودی اصل این ماجراست و اسرائیل غاصب و آمریکا به این مردم مظلوم حمله می کنند و جنایت ها مرتکب می شوند ،همین چند روز پیش هواپیمایی ائتلاف به بیمارستان ها و بازار صیادان حمله می کنند و بیش از 160نفر را به خاک و خون کشاندندکه این هم نشان از حقوق بشر آمریکایی است.

وی درادامه تصریح کرد:اما وعده خداوندحق است و بشارت داده است مجاهدینی اگر درراه خدا صبرپیشه سازندحتما پیروز خواهند شد.انصارالله یمن و جنبش مردمی یمن ان شاءالله براین ائتلاف سعودی -امریکایی-اسرائیلی غالب خواهند شد و ان شاءالله لشکر اسلام و رزمندگان یمنی به همین زودی به پیروزی خواهند رسید.

امام جمعه موقت گچساران درادامه با اشاره به روزخبرنگار بیان کرد:17مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی در افغانستان توسط تروریست های طالبان در سال 77است که یاد و خاطره این خبرنگار را گرامی می داریم و به روح و روانش درود می فرستیم.

صفایی اظهارکرد:این روز را به عزیزان خبرنگاری که به حق، حقیقت و به صدق و صداقت عمل می کنند تبریک می گوییم،یک خبرنگار رسالت و وظیفه بسیار سنگینی در این برهه از زمان و در این عرصه فضای مجازی برعهده دارد.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:در حقیقت تقوا برای هر گوینده ای ، برای هر نویسنده ای و مخصوصا برای هر خبرنگاری بسیارلازم است که اگر رعایت تقوا نباشد با دروغ پردازی و شایعه پراکنی بی اساس مردم را به اشتباه می اندازد چرا که یک خبرنگار مسئولیت بسیار سنگینی دارد و باید به عاقبت کار حتما توجه کند.

صفایی درادامه با اشاره به سالروز شهادت امیر خلبان حسین لشکری ،اظهارکرد:18مرداد ماه 88سالروز شهادت با سابقه ترین آزاده کشور با 18سال اسارت است.بخش اعظمی از عمر شریف ایشان در اسارت سپری شد و البته این یک نمونه است درایران اسلامی از این موارد بسیار داریم و هستند آزادگانی که طعم تلخ و سخت اسارت را به جان خود خریدند اما در مقابل دشمن سرتسلیم فرود نیاوردند وعزت آفریدند.

وی تصریح کرد:این عزیزان به وظیفه خود عمل کردند و موضوعی  که مهم است ادامه راه آنها ست، این روزها می بینیم درفضای مجازی عده ای با عزت و آبروی ایران اسلامی و شهدا ،آزادگان و جانبازان سرافراز بازی می کنند.

صفایی اظهارکرد:کارهای انجام می دهند تا مسیرآرمان ها ،ارزش ها  و آن راهی که مسیر عزت است را خراب کنند و متاسفانه برخی ها پیدا می شوند که سخن از مذاکره و گفتگو با آمریکا جنایتکار دارند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:آمریکایی که دست به هرجنایتی زد و علیه این ملت هراقدام خصمانه ای که خواست انجام داد، 17هزار شهید ترور محصول آمریکا و استکبار جهانی است امروز عده ای می خواهند مردم را علیه نظام اسلامی بسیج کنند.

وی افزود:اما مقام معظم رهبری بارها فرمودند" که دشمنان موفق نخواهند شد و بارها هشدار دادند که هدف دشمنان از فشارهای اقتصادی یک هدف سیاسی است و آن هدف سیاسی این است که مردم را مقابل نظام اسلامی قرار دهند".

صفایی گفت:امنیتی که در کشور ما وجود دارد در غرب آسیا بی نظیر است ،می خواهند این امنیت را با دست مردم از بین ببرندو مقام معظم رهبری فرمودند" وقتی که چنین چالشی در کشور وجود دارد همه نیروها باید درکنار هم قرار بگیرند و با هم کار بکنند و مسئله اقتصاد را جدی بگیرند".

امام جمعه گچساران افزود:این مردم، مردم در صحنه ای هستند و در لحظات و عرصه های سخت کنار این انقلاب بودند و ان شاءالله هم خواهند داد . این مشکلات معیشتی و اقتصادی که متاسفانه چند وقتی بوجود آمده است ومقام معظم رهبری بارها بررفع مشکلات دستور دادند و اخیرا هم برخی مراجع مطالبی را بیان فرمودند که با اخلاگران اقتصادی به عنوان خائن برخورد شود.

وی تصریح کرد:انهایی که اخلاگر در مسائل اقتصادی هستند باید اینها را به عنوان خائن به این ملت معرفی کنید و با خائن برخورد قاطع صورت بگیرد.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:مقام معظم رهبری فرمودند "که دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش بدهد" ،آنهایی که سرمایه ملت را به یغما می برند شب می خوابی و صبح بلند می شوی و می بینی که اجناس در حال گرانتر شدن هستند.

صفایی افزود:از آن طرف هم خبر می شنوی که سرمایه ملت را بردند وخوردند، تاکی باید این حرف ها را شنید تا کی باید این سخنان را شنید وعده ها به این ملت داده شد وعده راحتی ، آسایش و رفاه به این ملت داده شد ،به خدا قسم کسانی که ظلم می کنند، آنهایی که برای ملت بزرگ ایران مشکلات اقتصادی و معیشتی بوجود می آورند آخرتی جز جهنم نخواهند داشت.

وی تصریح کرد:مسئولین فکر کنند و کاری انجام دهند ،مسئولین اقتصادی و مالی و آنهایی که مسئولند بازار را کنترل کنند ،همه از گرانی ها گلایه دارند این مشکلات را حل بکنید و مقام معظم رهبری فرمودند که این مشکلات مربوط به بیرون از کشور نیست وبسیار از مشکلات مربوط به درون کشور است.

صفایی گفت:مرتبا مردم را در نگرانی قرار می دهند که کالا ها در حال گران شدن هستند مسئولین باید به این مردم خدمت کنند .

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها