نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مرداد 1397 - 21:50
فرمانده انتظامی گچساران گفت:۴ نفر متهم دستگیر شده با هویت معلوم به جرم خود اقرار و اموال سرقتی از آن ها کشف و ضبط شدوروانه زندان شدند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:مأموران کلانتری ۱۲ شهری این شهرستان در پی مراجعه یکی از همشهریان مبنی بر این که جهت تفریح به یکی از روستاهای اطراف شهرستان رفته بودند که چند نفر ناشناس با توسل به زور و استفاده از سلاح سرد و گرم دست و پای آن ها را بسته و اقدام به سرقت وسایل نمودند .

وی افزود:با توجه به اهمیت موضوع مامورین کلانتری ۱۲ شهری با تشکیل کارگروهی از کارآگاهان خبره جهت شناسایی و دستگیری متهمین وارد عمل شده که با شگرد های پلیسی و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی متهمین با هویت معلوم با هماهنگی مراجع  قضایی در چند عملیات هم زمان و در چند نقطه متفاوت شهر دستگیر و به کلانتری انتقال و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی تحویل مقام قضایی شدند .

فرمانده انتظامی گچسارانتصریح کرد: در تحقیقات مقدماتی ۴ نفر متهم دستگیر شده با هویت معلوم به جرم خود اقرار و اموال سرقتی از آن ها کشف و ضبط گردید و خودرو های آن ها نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و متهمین روانه زندان شدند .

 موسوی درادامه گفت: بایدضمن توجه به هشدارهای انتظامی، نسبت به ارزش ها و جامعه خود حساس باشیم و در تولید امنیت نقش خود را ناچیز نشماریم و همواره یاریگر پلیس باشیم و بر تفریحات فرزندان خود نظارت کافی داشته باشیم و از حمل و نگهداری اشیا قیمتی در خودروها خود داری  و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها