نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. تير 1397 - 16:32
نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس گفت: هم اکنون 160تخت دربیمارستان های گچساران وجود دارد که با بهره‌برداری از 3بیمارستان درحال احداث درگچساران و باشت به بیش از 450 تخت جدید افزایش خواهد یافت و نیاز این دو شهرستان را تا 20 سال آینده در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی تامین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ظهر امروز نماینده گچساران و باشت درمجلس،معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد وجمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی از بیمارستان درحال احداث نرگسی گچساران بازدید کردند.

محمدجعفر علیزاده،معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان نرگسی گچساران گفت: 40تختخواب دیگر به ظرفیت این بیمارستان افزده خواهد شدو بیمارستان نرگسی 140 تخت خوابی از مرداد ماه سال 92 تاکنون در این شهرستان در حال احداث است.

وی افزود:این بیمارستان با مساحت4 هکتار زمین  و دارای زیربنای 11 هزار و 295 مترمربع است که در 6 طبقه در حال احداث است و یک بیمارستان جنرال است که چهار تخصص اصلی و پایه را که شامل جراحی زنان و زایمان، کودکان و نوزدان و داخلی است در این بیمارستان پیش بینی شده است.

 علیزاده تصریح کرد:تعداد 25 تخت اورژانس با توجه به موقعیت شهرستان و اینکه  بتواند به عنوان یک مرکز تورمو عمل کند، افزایش یافته است.

 وی درادامه افزود:پیش‌بینی 4 تخت سی سی یو، 6 تخت آی سی یو، 5 تخت  ان آی سی یو، بخش بستری جراحی با 22 تخت،  بخش بستری  داخلی با 22 تخت،  بخش بستری زنان و زایمان با 22 تخت،  بخش بستری کودکان با 24 تخت و  بخش جراحی با 5 اتاق و احداث 5 اتاق ال دی آر از جمله بخش‌های است که در بیمارستان نرگسی در حال احداث است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی به احداث کلینک در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: امکان  ویزیت فوق تخصصی چشم، قلب و ریه در این بیمارستان پیش بینی شده است واین بیمارستان مطابق آخرین استاندارد جهانی در این شهرستان در حال احداث است.

 علیزاده اظهارکرد:این بیمارستان مجموعه کاملی از خدمات درمان و بهداشت است که با بهره‌برداری از این بیمارستان می‌توان خدمات تخصصی و فوق تخصصی به اهالی این منطقه ارائه داده شود ودر بخش درمانی خدماتی از جمله فیزیوتراپی، رادیولوژی، آزمایشگاه و تصویربرداری دیده شده است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان نرگسی گچساران هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 82 درصدی است و این پروژه تا آخر آبانماه امسال به اتمام خواهد رسید و زمینه را برای تجهیز بیمارستان فراهم خواهد کردکه  تا پایان سال با تجهیز این بیمارستان بتوان به اهالی این منطقه خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شود.

 وی تصریح کرد:مبلغ 100 میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز بیمارستان نیاز است که تاکنون مبلغ 60 میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان هزینه و مبلغ 40 میلیاردتومان برای تجهیز بخش‌های بیمارستان نرگسی اعتبار نیاز است.

علیزاده در ادامه افزود: هم اکنون در استان کهگیلویه وبویراحمد تعداد سه بیمارستان در شهرهای یاسوج، گچساران و باشت در حال احداث و تجهیز هستند، بیمارستان 274 تخت خوابی بیمارستان یاسوج به مرحله اتمام رسیده و هم اکنون باید به تجهیزات بیمارستانی مجهز شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بیمارستان 32 تخت‌خوابی در شهرستان باشت با تاکید بر اورژانس و خدمات پایه درحال احداث و به مرحله اتمام رسیده است.

 درادامه غلامرضا تاجگردون ،نماینده مردم گچساران و باشت درحاشیه این بازدید گفت: تعداد سه بیمارستان در شهرستان گچساران و باشت در حال احداث است و پروژه احداث بیمارستان نرگسی جز پروژه‌های خاص گچساران است که در سریعترین زمان ممکن در این شهرستان در حال احداث است.

وی افزود:تعداد 160 تخت نسبتا فرسوده بیمارستانی در شهرستان گچساران وجود داشت که با تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان بی‌بی حکیمه توانستیم بخشی از مشکلات درمان در این شهرستان را مرتفع نماییم.

 تاجگردون اظهارکرد:بیمارستان 64تختخوابی نفت در سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسیدو نیز  بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان باشت در مرحله پایانی و تجهیزات بیمارستانی قرار گرفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت درمجلس اظهارکرد:هم اکنون 160تخت دربیمارستان های این شهرستان وجود دارد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها به بیش از 450 تخت جدید افزایش خواهد یافت و نیاز دو شهرستان گچساران و باشت را تا 20 سال آینده در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی در این دوشهرستان تامین خواهد شد.

 تاجگردون تصریح کرد: بیمارستان ۹۶ تختخوابی بی بی حکیمه، ۱40 تخت خوابی نرگسی، بیمارستان ۶۴ تخت خوابی شهدای نفت در گچساران و بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت چند طرح بهداشتی و درمانی است که تا سال آینده به بهره برداری کامل و سرانه تخت بیمارستان در گچساران افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به احداث بیمارستان سوختگی درگچساران اظهار کرد: بیمارستان سوختگی درجوار بیمارستان بی بی حکیمه در حال احداث بود که با توجه به تغییر کاربری‌های جدید در یک فضای دیگر مرکز سوختگی در یک قالب تخصصی‌تر پیش‌بینی شد.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

ممنون تاجگردونیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها