نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. تير 1397 - 14:45
امام جمعه گچساران گفت:امروز دردهایی که درجامعه داریم این است که درمراسماتی دختران و زنان را می آورند و جلوی نامحرمان بزک می کنند آنهم در حکومت اسلامی،اینها همه درد است همان مسئولانی که جاهل هستند و متاسفانه منم منم هم می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت السلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در آیین سوگواری سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) با اشاره به ویژگی‌های آن حضرت گفت: تمام شیعیان پیرو مکتب امام صادق(ع) هستند و باید رفتار و حرکتمان به گونه‌ای باشدکه در دنیا نمونه باشیم، آن امام معصوم(ع) قریب به 4 هزار شاگرد در حوزه های مختلف علوم تربیت کردند تا  سنگ بنای اسلام و تشیع را محکم کنند.

وی درادامه افزود:حدود 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و متاسفانه هیچ بهره ای که از نظر علمی برایمان ضروری است ،از قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام نبرده ایم.

بی تقوایی مسئولین درجامعه

حجازی اظهارکرد:بنابراین دردها و نگرانی هایی وجود دارد و در حال حاضر هم معضلات معیشت جامعه که اشکال از بی تقوایی برخی مسئولان است، از اینکه برخی ها امام صادق(ع) را نمی شناسند از اینکه نمی فهمند که امام صادق (ع)عالم است و نه آن شخص ملحد اروپایی و آمریکایی؟!.

وی تصریح کرد:همان مسئولانی که جاهل هستند و متاسفانه منم منم هم می کنندو امروز وضعیت نامطلوب معیشتی مردم به جهت جهالت ،بی تقوایی،نادانی و فاصله گرفتن از سیره و مشی پیامبر(ص) و اهل بیت علیهم السلام است .

بزک کردن دختران دردیدنامحرمان

امام جمعه گچساران گفت:امروز دردهایی که درجامعه داریم این است که درمراسماتی دختران و زنان را می آورند و جلوی نامحرمان بزک می کنند آنهم در حکومت اسلامی،اینها همه درد است چراکه ائمه اطهارعلیهم السلام را نمی شناسیم و راه امام معصوم(ع) را گم کرده ایم.

حجازی اظهارکرد:امام صادق علیه السلام روایتی دارند و می فرمایند اگر کسی راست می گوید که من شیعه هستم بایدنیز عمل شایسته داشته باشد،اما متاسفانه می بینیم رفتار و گفتارمان برخلاف سیره و روش  اهل بیت(ع) است.

غیبت مسئولان درجلسات اهل بیت(ع)

وی افزود:در جلسات متعددی که دختران را بزک می کنند و با آن وضعیت جلوی نامحرمان قرارمی دهند ،درآن برنامه ها چند مسئول وجود دارد؟؟!اما در این جلسه عزاداری امام صادق علیه الاسلام که در این مسجد برگزار شده است یک نفر مسئول هم نیامده است که اگر مسئولین اوقاف و سازمان تبلیغات مجبورهم نبودند ،نمی آمدند!!!.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:آیا این حکومت ،حکومت اسلامی است؟؟؟،کجایش حکومت اسلامی است!!!،اینکه زن و دختر ما را جلوی نامحرم درآن جلسه بزک کننددرحالی که همه مسئولین هستند اما درجلسه عزاداری امام صادق علیه السلام یک نفر مسئول هم حاضر نشده است؟!.  

تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و رهبری

حجازی درادامه گفت:بعد مشکلات معیشتی مردم را هم گردن رهبرانقلاب ،اهل بیت عصمت و طهارت و نیز گردن دین و تقوا می اندازند،این یک خطراست که برخی تلاش می کنند تا بین مردم و علما و  نیز بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند درحالی که  از برون دستور صادرمی شود و از درون عمل می شود تا مردم تصور کنندحکومت اسلامی نمی تواند جامعه را مدیریت کنند.

وی افزود: باید گفت حکومت اگر برمبنای اسلام عمل نشود نظیری در هیچ نقطه عالم در اداره مملکت نخواهد داشت، اما برخی مسئولین درنام پیرو اسلام ولی در عمل نه،مردم تکلیف و وظیفه است که امام صادق(ع)و مشی این امام معصوم را بشناسیم و راه عزتی که امام صادق(ع) برای دنیا و آخرتمان ترسیم کردندرا بشناسیم.

مسئولان بیشتر بفهمندو حقایق را بهتر ببینند

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:راه اگر شناخته شد مسیر هم معلوم می شود ، دنیا بوسیله شاگردان امام صادق علیه اسلام مدیریت می شود. مسیری که امام صادق(ع) که متخذ از خداوند است برای جهان ترسیم کرده است و لازم است بیش از این بفهمیم ،بیش از این حقایق را ببینیم و بیش از این بشناسیم که حل مشکلات دنیا تنها اهل بیت علیهم السلام است.

گفتنی است مردم دین‌دار و ولایتمدار گچساران ظهر امروز با حضور پرشور خود در مسجد صاحب الزمان(عج)این شهرستان در غم جانکاه شهادت مظلومانه امام جعفر صادق علیه السلام به سوگواری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها