نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. تير 1397 - 16:49
رئیس آموزش و پرورش گچساران خبر داد/
رقابت 3 هزار و 392داوطلب گچسارانی در کنکور97
رئیس آموزش و پرورش گچساران از برگزاری آزمون سراسری سالجاری با رقابت سه هزار و 392داوطلب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ظهر امروز نشست هماهنگی کنکور سراسری در سالجاری با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسوولان شهرستان برگزار شد.

 در این نشست سید ظهیرالدین پورالحسینی اظهار کرد: امسال تعداد  سه هزار  و 392دانش آموز در کنکور ۹۷ با هم به رقابت می‌پردازند.
 وی با بیان اینکه از مجموع این تعداد ۲هزار و ۹۵نفر خانم هستند، گفت: تعداد یک هزار و 234 دانش آموز پسر در کنکور سراسری امسال به رقابت خواهند پرداخت.

 رئیس آموزش و پرورش گچساران افزود: در رشته  علوم ریاضی تعداد 222 داوطلب دختر و پسر در کنکور سراسری شرکت دارند که از این مجموع تعداد 50 داوطلب دختر و تعداد 172 داوطلب پسر در مدارس دبیرستان معلم و هنرستان طالقانی در روز پنج شنبه 7 تیرماه  به رقابت خواهند پرداخت.

 وی در ادامه با اشاره به رشته علوم انسانی گفت: تعداد 419 نفر داوطلب دختر و پسر که از این تعداد  232 داوطلب دختر و تعداد187 داوطلب پسر همچنین در دو  مدرسه دبستان آسیه و سالن شهید جهان آرا  در همان  روز در نوبت صبح به رقابت خواهند پرداخت.

 پورالحسینی اذعان کرد:  تعداد 123 نفر داوطلب در رشته هنر که از این تعداد 90 نفر دختر و 33 نفر پسر در دبستان آسیه و سالن دبیرستان شاهد شهید جهان آرا در  نوبت عصر روز پنج شنبه هفتم تیرماه به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر رشته‌هایی که دانش آموزان دختر و پسر در کنکور سراسری امسال به رقابت خواهند پرداخت، تصریح کرد:  در رشته علوم تجربی تعداد ۲ هزار و ۴۰۴ داوطلب که از این مجموع داوطلب تعداد یک هزار و 562 داوطلب دختر و  و تعداد 842 داوطلب پسر به رقابت می‌پردازند.

 پورالحسینی اذعان کرد: کنکور سراسری رشته علوم تجربی  در تاریخ 8 تیرماه سالجاری  در مدارس  و اماکنی که آموزش و پرورش در اختیار دارد، برگزار می‌شود.

 رئیس آموزش وپرورش گچساران افزود: داوطلبین پسر در رشته تجربی در سالن ورزشی علوم طباطبایی، کلاس‌های علامه طباطبایی، سالن امتحانات قدیم مدرسه علامه و هنرستان طالقانی برگزار  و  برای داوطلبین دختر در رشته علوم تجربی در دبستان آسیه،  دبستان رسالت،  دبستان شهید تندگویان، دبیرستان شهید جهان آرا و دبیرستان دخترانه معلم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به رشته زبان خارجه اشاره و ابراز کرد:  تعداد 224 داوطلب دختر و پسر که از این تعداد 161 داوطلب دختر در دبستان آسیه و تعداد 63 داوطلب پسر در سالن دبیرستان شهیدجهان آرا  در عصر جمعه 8 تیرماه سالجاری به رقابت خواهند پرداخت.

پورالحسینی بیان کرد: امسال تعداد دو هزار و 96 داوطلب دختر در رشته‌های علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر، زبان خارجه و  علوم تجربی شرکت دارند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران  گفت: کنکور سراسری امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه  در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

پور الحسینی تصریح کرد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ششم تیر امسال مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و پرینت کارت اقدام کنند. 

وی گفت: چنانچه در کارت‌های داوطلبان اشتباهی وجود داشته باشد، شعبه رفع نقص در آموزش و پرورش این شهرستان دایر است. 

 وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی برق، سرویس دهی فوریت‌های پزشکی به داوطلبان کنکور و استقرار هفت  آمبولانس در حوزه‌های آزمون و سیستم سرمایشی و خنک کننده بررسی و آب آشامیدنی مورد نیاز انجام شده است. 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها