نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1397 - 8:50
امام جمعه گچساران گفت: عید فطر به امت اسلامی عزت و عظمت می بخشد وعید فطر، روز بیداری و آگاهی انسان است که باید شکر گذار نعمات و الطاف بزرگ خداوندی باشیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در این شهرستان این عید را دارای آثار فردی و اجتماعی ذکر کردو گفت: عید فطر به امت اسلامی عزت و عظمت می بخشد وعید فطر، روز بیداری و آگاهی انسان است که باید شکر گذار نعمات و الطاف بزرگ خداوندی باشیم .

وی افزود:روایت است که درروز عید فطر مَلکی از جانب پروردگار ندا می دهد که این روزبزرگ برشما مبارک باشد چرا که گناهانتان بخشیده شده است ،که لازم است انسان ها از اعمال و کردارشان مواظبت و صیانت کنندوباز در منجلاب گناه غرق نشوند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:درگچساران فقرو نداری بیداد می کند که باید توجه داشت که از فقرا و افراد نیازمند دستگیری کنیم و اگر فقیری به انسانی مراجعه کند باید او را محترم شمرد چرا که فرصت مناسبی است و انسان عاقل نباید از این فرصت غفلت کند چرا که دستگیری از فقیر گره گشای گرفتاری های انسان در دنیا و آخرت است.

حجازی در ادامه با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در 14خرداد 97 تصریح کرد:مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام(ره)در سخنرانی شان مقایسه ای کردند بین زمان امام علی علیه السلام و زمان حضرت امام(ره).

وی افزود:نکته ای که در این بین مهم است رهبری فرمودند :آنگونه که حضرت علی علیه السلام مظلوم بودند حضرت امام (ره) هم مظلوم بودند و همچنان این موضوع ادامه دارد، که معنا این می شود که من هم مظلومم.

امام جمعه گچساران درادامه گفت:یعنی نسل جوان غیرت نشان دهید ،رهبرمان می فرمایند: من مظلوم هستم ،امروز جانشین امام زمان زمان(عج) می فرمایند من مظلومم یعنی در دفاع از دین ،در دفاع از عفاف ،حجاب،شرف و عزت مملکت می فرمایند من مظلومم.

حجازی تصریح کرد:خاصه جوانان، نکند خدادی ناکرده ما فردای قیامت مورد عذاب پروردگار قرار بگیریم که در خصوص رهبرمان به وظیفه خودمان عمل نکردیم که این نکته بسیار مهم است و توجه لازم را می طلبد.

وی درادامه با اشاره به مراسم تشییع و تدفین مرحوم نشاطی فر گفت:همه آن عزیزانی که در سانحه هواپیمایی پرواز تهران-یاسوج به لقاءالله پیوستند باز هم این مصیبت را به همه هم استانی ها و هموطنانمان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و ان شاءالله که خداوند همه آن عزیزان را با شهید ماه رمضان محشور فرماید.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها