نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. خرداد 1397 - 12:11
فرمانده انتظامی گچساران گفت: طبق تحقیقات مقدماتی از متهم ،وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگیزه خود را توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید‌محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران درگفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی،گفت: در پی دریافت خبری از طریق پلیس ۱۱۰ گچساران مبنی بر قتل زنی ۶۰ ساله توسط فرد یا افرادی در یکی از محلات این شهرستان بلافاصله اکیپی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ در محل حضور یافتند.

وی افزود: مأموران در محل وقوع جنایت، جسد خانم ۶۰ ساله‌ای را که با ضربات چاقو از ناحیه شکم و قفسه سینه به قتل رسیده بود، مشاهده کردند و بلافاصله تحقیقات و اقدامات فنی برای دستگیری عامل یا عاملان وقوع این جنایت، در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: با بررسی صحنه وقوع قتل و انجام تحقیقات، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، فرزند ۲۵ ساله مقتوله در کمتر از ۲۴ ساعت به عنوان مظنون به قتل دستگیر شد.

موسوی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی از متهم وی به صراحت به قتل مادر ۶۰ ساله خود اعتراف و علت و انگیزه خود را توهمات ناشی از مصرف ماده مخدر شیشه بیان کرد.

وی در پایان با بیان چند توصیه از خانواده ها خواست؛ تا درباره اعتیاد و مواد اعتیاد‌آور اطلاعات کافی کسب نمایند و مهارت‌های تربیتی خود را افزایش تا بتوانند الگوی مناسبی برای فرزندان بوده، و هرگز خلاف گفته عمل نکنند و در ایجاد و یا حفظ روابط صمیمانه با فرزندان همواره اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها