نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1397 - 14:45
امام جمعه موقت اهواز گفت:ما نگرانی نداریم از اینکه آمریکا تحریم بکند و قبلا هم تحریم ها بود اما شرطش این است آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند امسال را سال حمایت از کالای ایرانی معرفی کردند و همه و همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده ،امام جمعه موقت اهواز در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران با اشاره به جایگاه و فلسفه وجودی روز جهانی قدس ،گفت:حضرت امام (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس و بلکه روز اسلام معرفی کردند .

وی افزود:ماه رضان ماه قرآن است و بخش مهمی از آیات بحث های جامعه شناسی قرآن است و خداوند تبارک و تعالی به معرفی برخی جوامع و اقوام پرداخته است که در میان آیاتی که در قرآن داریم خداوند متعال یهود را دشمن ترین دشمنان معرفی کرده است که در طول تاریخ بارهامشاهده کردیم.

حسن زاده تصریح کرد: یهودی ها با خباثت انگلیسی ها این پیراستعمار به این سرزمین آمدندو سرزمین فلسطین اول زیرسلطه انگلیسی ها بود و قبل از انگلیسی ها زیرنظردولت عثمانی که بعدها  انگلیسی ها زمینه ساز آوردن یهودی ها و تشکیل کشور یهودی در این منطقه شدند.

امام  جمعه موقت اهواز اظهارکرد:سرزمین فلسطین، سرزمین بسیار مقدسی برا ما مسلمانان و ادیان مختلفی است.انگلیسی ها ،یهودی ها را از کشورهای مختلف در سال 1948میلادی آوردند و در دل این سرزمین جا دادند و یک رژیم غاصب را تشکیل دادند.

وی افزود: نزدیک به 70سال که می گذرد این رژیم صهیونیستی بجز جنایت و درندگی چیزی دیگری نداشته است و رژیم صهیونیستی کشوری است که رسما شکنجه در این کشور قانونی است .

این مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد:فلسطینی ها را از خانه هایشان بیرون کردند و هرکجا که جنایتی باشد اسرائیلی ها هم وجود دارند و آخرین مورد را که همه ما شاهد هستیم و هیچکس در دنیا نتوانست این گروه های داعشی و تکفیری را انکار کند.

حسن زاده درادامه گفت:داعش با نقشه آمریکا، کمک اسرائیل و دلارهای  سعودی خبیث شکل گرفت ،داعشی که نه بویی از اسلام برداه است و نه بویی از انسانیت و مقام معظم رهبری چند مرتبه این مطلب را تکرار کردند که خود رئیس جمهور فعلی آمریکا در تبلیغات انتخاباتی اش صریحا اعلام کرد که داعشی ها را ما بوجود آوردیم .

امام جمعه موقت اهواز اظهارکرد:با تشکیل داعش می خواستند یک اسلام ستیزی و یک اسلام گریزی بوجود بیاورند و داعشی ها حرفشان این است که غیراز ما موحدی وجود ندارد.در صورتی که در سیره پیامبر (ص) و در طول 23سال هیچکس را پیدا نمی کند حتی یک مورد که پیامبر دستور داده باشد زن ، بچه و خود مشرکین را به صورت ناگهانی و به صورت ترور از بین ببرد.

حسن زاده گفت: نظام جمهوری اسلامی و مسئولین ما تصمیمشان  این بود که جلوی سقوط بغداد و دمشق را بگیرند و این اراده را نظام اسلامی داشت و وارد میدان شد و اگر کمک جمهوری اسلامی و رزمندگان ما و مدافعان حرم نیزفتوای مرجعیت آیت الله سیستانی نبود دمشق و سوریه را گرفته بودند.

وی تصریح کرد:تمام نقشه های صیهونیست ها و آمریکایی در سوریه و عراق به هم خورد ،بخشی از تحریم هایی که علیه ما دارند تحریم های حقوق بشر و آزادی است و آمریکایی ها از ما می خواهند که همجنس گرایی در این کشور آزاد باشد و منجلابی را که در اروپا و غرب درست  کرده اند را می خواهند در این کشور هم ایجاد کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت:آزادی در حقوق بشر آمریکایی یعنی هرزگی و همین هایی که دم از حقوق بشر می زنند ترجیح دادند که داعشی ها بیایند بغداد را بگیرند اما همین بغداد دست کسانی که با رای مردم سرکار آمده اند، نباشد.

حسن زاده افزود:حقوق بشر آمریکایی این است که هواپیمای مسافربری ما را درخلیج فارس می زند وجنایت بالاتر از این به فرمانده این ناو هم مدال شجاعت می دهند ،کسی بیاید ما را توجیه کند این چه نوع حقوق بشری است.

حسن زاده تصریح کرد:اراده جمهوری اسلامی ایران به این تعلق گرفت که این دو پایتخت دمشق و بغداد بماند و افتخار می کنیم به استقلال ،اقتدار و عزت کشورمان و افتخار می کنیم که تصمیمی در این کشور از خارج از کشور تحمیل نمی شود .

وی افزود:کاپیتولاسین در سال 1343در این کشور تصویب شد و تصویب به یک قانون تا سال 58شد یعنی مصونیت امریکایی ها، یعنی یک فرد امریکایی در این کشور هر جنایتی انجام دهد هیچکس در این مملکت حق اعتراض به او را نداشت.

امام جمعه موقت اهوازگفت:در میان کشورهای منطقه افتخاری برای ملت است که باید نعمت خداوند را یادآوری کنیم ، در میان کشورهای منطقه لبنان از همه ضعیف تر بود و صهیونیست ها به هیچ وجه احساس خطری از طرف لبنانی ها نداشتنداما عزیزان حزب الله با الهام از رزمندگان ما آمدندو جلوی اسرائیلی ها را گرفتندو در جنگ 33روز اولین شکست را به صهیونیست ها تحمیل کردند و افسانه شکست ناپذیری اسرائیل به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد:امروز دشمنان آنچه که هدف قرار داده اند مسائل اقتصادی است و در بحث تحریم ها بسیار اصرار دارند و اخیرا هم خروج آمریکا از برجام و سفر نخست وزیراسرائیل و ملاقات با سران سه کشوراروپایی برای اینکه آنها از برجام هم خارج شوندرا مشاهده کردیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت:ما نگرانی نداریم از اینکه آمریکا تحریم بکند و قبلا هم تحریم بود اما شرطش این است آنچه که مقام معظم رهبری فرمودند امسال را سال حمایت از کالای ایرانی معرفی کردند و همه و همه باید در این خصوص احساس مسئولیت کنیم.

حسن زاده اظهارکرد:مسئولین زمینه ها و زیرساخت ها را برای تولید داخل فراهم کنند و مهمترین معضلی که ما در داخل کشور داریم بیکاری است و بالاتر از این معظل نداریم و بیکاری با شعار کاذب بدست نمی آید و باید سراغ تولید با تکیه برتوان داخل برویم وکالای ایرانی مصرف شود.

وی تصریح کرد:در زمینه فرهنگی دشمنان عفت و پاکدامنی و غیرت ما را در فضای مجازی هدف قرار داده اندو الان حتی در درون خانه ها هم این امنیت را نداریم و آنچه که ما باید داشته باشیم این است که عفت و پاکدامنی در جامعه ریشه هایش تقویت بشود.

امام جمعه موقت اهواز گفت:زمینه های عفت را برای مردم فراهم کنیم اینکه آمار طلاق و اعتیاد در جامعه ما بالا باشد و خدا ناکرده مسئله افسردگی پیش بیاید و مسئله افسردگی راهش هم این نیست به سراغ موسیقی و کنسرت برویم.

وی افزود:یکی دیگر از نقشه های شوم دشمنان ناامید کردن مردم از آینده است که باید در این زمینه هوشیار باشیم ،مقام معظم رهبری می فرمایند آینده روشن تر از گذشته است اما شرطش همدلی ،وحدت، صمیمیت واخوت درجامعه است .

حسن زاده اظهارکرد:دشمنانی که در مقابل ما با هم متحد هستند ما هم باید درداخل با هم متحد و منسجم باشیم و مسئولین با مردم صادق و شفاف باشند و این همه شایعات را توجه نکنیم و تذکرات را باید به مسولین بدهیم و ولایت پذیری و تبعیت از امر ولایت را به جد مد نظر داشته باشیم.

انتهای پیام

 

دیدگاه‌ها

ای کاش انسان های مطرح دعوت میشدن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها