نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1397 - 8:56
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت:۸۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در یک سال گذشته از دست افراد سود جو رفع تصرف شدکه این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست ۲۲ نفر سودجو خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرهام جلیلی ،رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص رفع تصرف اراضی ملی دراین شهرستان گفت:20پرونده تخلف و تصرف زمین‌های دولتی در منطقه کلاغ نشین این شهرستان تشکیل و در حال بررسی است.

وی افزود: زمین‌های دولتی تصرف شده در این منطقه ۳۱ هکتار است و2هکتار از زمین عرصه ملی تصرف شده در سال جاری با همکاری دستگاه قضایی به بیت المال بازگشت داده شد.

جلیلی اظهارکرد: ۸۹ هکتار از اراضی ملی این شهرستان در یک سال گذشته از دست افراد سود جو رفع تصرف شدکه این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست ۲۲ نفر سودجو خارج شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران بیان کرد: این میزان اراضی رفع تصرف شده در مناطق پربالی شهر گچساران و دیگر مناطق لیشتر، باباکلان، امامزاده جعفر و خیرآباد قرار دارند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته برای ۳۷ نفر متخلف پرونده تصرف زمین‌های دولتی تشکیل شد که این تعداد متخلف بیش از ۵۱ هکتار از زمین‌های ملی این شهرستان را تصرف کرده بودند.

گفتنی است 90درصد از اراضی شهرستان گچساران را عرصه‌های ملی تشکیل می‌دهد که از این میزان ۷۰ درصد مرتع و جنگل است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها