نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. اسفند 1396 - 9:58
تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات ليگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان باشگاه های كشور به مقام سوم دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان پسر کشور از 9 اسفندماه جاری به مدت 3روز در سالن تنیس روی میز "امیر احتشام زاده" واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

دراین دروه از رقابت ها تیم تنیس روی میز نفت و گاز گچساران به مصاف قهرمان دور قبل مسابقات (پالایش نفت آبادان) که از 4 بازیکن ملی پوش بهره می برد، رفت و در یک پیکار نزدیک و نفس گیر بازی را با نتيجه ٥ بر ٤ واگذار كرد و از راه يابی به دور فينال باز ماند .

در این مرحله نیز تیم مناطق نفتخیز جنوب با برد 5 بر 1 مقابل دیزل مولد راهی فینال شد. در فینال این دوره از مسابقات تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 5 بر 3 از سد مناطق نفتخیز جنوب گذشت و به مقام قهرمانی دست یافت. 

بدین ترتیب تیم های مناطق نفتخیز جنوب،نفت و گاز گچساران و دیزل مولد امید به ترتیب مقام های دوم و سوم مشترک را بدست آوردند.

از نكات جالب توجه اين دوره از مسابقات حذف تيم های "اروند آبادان" و "تايد واتر بندر عباس" بود كه هر دو تيم از بازيكنان ملی پوش بهره می بردند .

گفتنی است جدال تیم های نفت و گازگچساران با پالایش نفت آبادان برای رسیدن به فینال این رقابتها نزديک به ٥ ساعت به طول انجاميد .

اعضاي كادر تيم نفت و گاز گچساران
سرمربي : سعيد بهادري
مربي : رضا پيشيار
سرپرست : سيد جعفر شاروبندي

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها