نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. اسفند 1396 - 20:34
تیم نفت و گاز گچساران در هفته نخست از مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته فوتبال مقابل میزبانش تیم پالایش آبادان به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز با انجام 6 دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارهای حساس نفتی های گچساران میزبانش پالایش و پخش آبادان را شکست داد .

این مسابقه که در استادیوم پیروز شهر آبادان آغاز شد با تک گل "محمدرضا ملایی" بازیکن تعویضی گچسارانی ها در دقیقه ۷۵ به پایان رسید تا شاگردان "بهمن فرازمند"با دست پر به گچساران بازگردند .

پاس رو به جلوی "مرتضی حیدری" در بین راه با برخورد به مدافع حریف به "محمد ملایی" رسید که این بازیکن قدر فرصت را دانست و توپ را به تور دروازه آبادانی ها چسباند .

تیم نفت و گاز گچساران درابتدا با ترکیب علی خالصی ، علی حدادی ، بهزاد داودی ، وحید ارمی ، اسماعیل هاشمی ، علی کرمی ، فرشاد اسدی ، سجاد عباسی ، مرتضی حیدری ، حکیم حزباوی پور وسعید بحر کاظمی وارد زمین مسابقه شد.

در جریان بازی "علی خالصی" دروازه بان تیم نفت و گاز گچساران با وجود شکستگی و خونریزی از ناحیه سر حاضر به ترک میدان نشد و تا لحظه آخر و با جدیت از دروازه نفتی ها دفاع کرد .

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هفته آینده( ۱۵ اسفند) در گچساران به مصاف دیگر تیم سه امتیازی این گروه یعنی داماش گیلان خواهد رفت و پخش و پالایش آبادان  نیز در بوشهر به مصاف شاهین این شهر می رود.

 امید فرخ پور از مقاومت تهران،ایوب سبحانی پور از نفت امیدیه،سعید مرتضوی از داماش گیلان،علی محمد چراغی از شاهین شهرداری بوشهر و محمد رضا ملایی از نفت و گار گچساران در این هفته برای تیم های خود گل های 3امتیازی به ثمر رساندند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها