نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1396 - 21:12
تیم هندبال نفت و گاز گچساران با فاصله یک امتیاز نسبت به تیم شهرداری کازرون و در حالی که فقط ۲ هفته دیگر از رقابت های این فصل باقی مانده همچنان در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور با برگزاری چهار دیدار پیگیری شدکه در این هفته تیم نفت و گاز گچساران صدرنشین لیگ میهمان تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود که با برد در این دیدار صدرنشینی را برای خود حفظ کردو فولاد هم با این شکست به رده چهارم جدول رفت. 

اما تیم شهرداری کازرون که تا هفته های پیش در صدر جدول قرار داشت با وجود برد در برابر تیم صنعت مس کرمان نتوانست به صدر جدول برسد و با یک اختلاف امتیاز در رده دوم جای گرفت.

تیم سنگ آهن بافق یزد میزبان پتروشیمی مارون قعر نشین لیگ بود و توانست به یک برد خانگی دست یافته و به رده سوم جدول ارتقاء رتبه یابد و تیم نیروی زمینی ارتش هم برابر تیم هپکو اراک شکست خورد. 

تیم هندبال نفت و گاز گچساران با فاصله یک امتیاز نسبت به تیم شهرداری کازرون و در حالیکه فقط ۲ هفته دیگر از رقابتهای این فصل  باقی مانده در صدر جدول قرار دارد.

در حال حاضر تیم نفت و گاز گچساران ۲۲ امتیاز و تیم شهرداری کازرون ۲۱ امتیاز دارد .
همچنین در هفته سیزدهم هندبالیست های نفت و گازگچساران در خانه میزبان هپکو اراک خواهند بود و تیم شهرداری کازرون میهمان سپاهان اصفهان است.

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال :

فولاد مبارکه سپاهان ۲۸ - نفت و گاز گچساران ۲۹
نیروی زمینی ارتش ۱۸ - هپکو اراک ۲۱
شهرداری کازرون ۲۶ - صنعت مس کرمان ۲۴
سنگ آهن بافق ۳۰ - پتروشیمی مارون ۲۲

رده بندی کامل لیگ تا  پایان هفته دوازدهم :

1- نفت گاز گچساران با ۲۲ امتیاز
2- شهرداری کازرون با ۲۱ امتیاز
3- سنگ آهن بافق با  ۱۶ امتیاز
4- فولاد مبارکه سپاهان با ۱۶ امتیاز
5- هپکو اراک با ۸ امتیاز
6- نیروی زمینی ارتش با ۶ امتیاز
7- صنعت مس کرمان  با ۵ امتیاز
8- پتروشیمی مارون با ۲ امتیاز

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها