نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. دى 1396 - 13:13
هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان؛
نفت و گازگچساران نماینده کردستان را با شکست بدرقه کرد
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، نماینده کردستان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در هفته یازدهم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم نفت و گاز گچساران میزبان هیات هندبال کردستان بود که با نتیجه 33بر15این تیم را شکست داد.

در سایر دیدارهای لیگ برتر هندبال بانوان دو تیم مدعی شهید چمران لارستان و تاسیسات دریایی در تهران به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم تاسیسات دریایی  توانست در خانه  و با نتیجه 21بر19 نماینده بدون شکست لارستان را مغلوب کند.

درسومین دیدار این هفته هم شهرداری شاهین شهر میزبان بهمن بهبهان بود که با نتیجه 20بر19میهمانش را شکست داد؛ تیم هیات هندبال اصفهان نیز در این هفته به قرعه استراحت خورد.

تیم نفت و گاز گچساران با این پیروزی و با یک بازی کمتر 16امتیازی شد و در رده دوم این رقابت ها قرار گرفت و تیم  تاسیسات دریایی هم با کسب این پیروزی برای دومین هفته متوالی در صدر جدول رده بندی لیگ تکیه زد.

تیم شهید چمران لارستان هم با قبول شکست از تاسیسات دریایی به رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها سقوط کرد،این تیم در پایان بهمن ماه به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های مسابقات هندبال غرب آسیا شرکت خواهد کرد.

گفتنی است تیم تاسیسات دریایی با توجه به نزدیک  شدن به پایان لیگ برتر هندبال بانوان شانس کسب عنوان قهرمانی را در سیزدهمین دوره این رقابت ها را دارد.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان:

* تاسیسات دریایی ۲۱ – شهید چمران لارستان ۱۹
* شهرداری شاهین شهر ۲۰ - بهمن بهبهان ۱۹
* نفت و گاز گچساران ۳۳ – هیات هندبال کردستان ۱۵

جدول رده بندی لیگ برتر هندبال بانوان تا پایان هفته یازدهم:
۱-تاسیسات دریایی ۱۸ امتیاز
۲- نفت و گاز گچساران ۱۶ امتیاز ( یک بازی کمتر)
۳- شهید چمران لارستان ۱۴ امتیاز  ( یک بازی کمتر)
۴- شهرداری شاهین شهر با ۱۰ امتیاز
۵- هیات هندبال اصفهان ۴ امتیاز  ( یک بازی کمتر)
۶- هیات هندبال کردستان ۴ امتیاز
۷- بهمن بهبهان صفر امتیاز  ( یک بازی کمتر)

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها