نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. دى 1396 - 23:23
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
بصیرت دهی و روشنگری بر عهده دانشجویان و اساتید است
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قطعا وظیفه بصیرت دهی و روشنگری بر عهده دانشجویان و اساتید است، گفت: آن زمان امام خمینی(ره) فرمودند سربازان و آینده سازان من در گهواره اند و اکنون شما آینده سازان این ممالک هستید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛سرهنگ جهانگیر انصاری،جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای برادران یاسوج، تکریم شهدای دانشجو و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهیدان را از اهداف مهم بزرگداشت روز دانشجو برشمرد و اظهار داشت: پیشرفت هرجامعه ای منوط به فعالیت دانشجویان آن کشور است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای در خصوص پویائی دانشگاه ها و دانشجویان دارد، بیان کرد: بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در جنگ حضور داشتند که از بین آنها ۳۵ هزار شهید تقدیم این نظام شد.

انصاری خطاب به دانشجویان حاضر در این محفل گفت: نگاه شهدا به شماست و این آسایش و امنیت حاکم بر کشور ما به همت جوانان این مرز و بوم و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دانشجویان و شهداست.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آینده این مملکت در دست شما دانشجویان خواهد بود، ابراز داشت: وقتی زندگی نامه شهدای دانشجو را می خوانیم به عمق ولایت مداری آنها پی می بریم.

انصاری با اشاره به اینکه استکبار جهانی لحظه ای دشمنی و تفرقه افکنی خود غافل نشده است، عنوان کرد: در حماسه هشت ساله دفاع مقدس دانشجویان حضور فعال داشته اند.

وی گفت: ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان است و ما در برابر استکبار کوتاه نیامده ایم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: بیش از ۱۲۰ کشور از داعش حمایت می کردند ولی در مقابل بازوی توانمند بسیج و مردم این مرز و بوم دوام نداشتند و همه کشور ها نابودی آنها را جشن گرفتند.

انصاری با اشاره به اینکه قطعا وظیفه بصیرت دهی و روشنگری بر عهده دانشجویان و اساتید است، افزود: آن زمان امام خمینی(ره) فرمودند سربازان و آینده سازان من در گهواره اند و اکنون شما آینده سازان این ممالک هستید.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها