نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1396 - 14:11
امام جمعه گچساران گفت:مسئولان کشورحضور این ملت را ببینند و با دشمن شناسی و با بصیرت مشکلات بیکاری جوانان و فقر مردم را مشاهده کنند و در این زمینه موفق عمل کنندوبه مردم توصیه می‌کنیم دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در میان جناح‌ها و قومیت‌ها است و ما باید همچون گذشته هوشیار باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهرامروز در جمع راهپیمایان گچسارانی اظهار کرد: مردم گچساران جوانان و مردم با بصیرت این بار نیز یک حماسه دیگر را آفریدید و با ولایت فقیه بیعت کردید،گچساران زنان و مردان مومن و با بصیرتی دارد که امروز نشان دادند در هر برهه‌ای در صف اول انقلاب هستند.

وی افزود: پیام امروز این جمعیت به نایب برحق امام زمان(عج)، امام خامنه‌ای این است که بگویند گچساران کوفه نیست بلکه گچساران مردمی زمان شناس و دشمن شناس داردوپیام دیگر این حضور به عقب افتادگان سیاسی جهان ،جیره‌خوران جهان و پیام به انسان های گاونما داده شد که کور خوانده‌اید و بدانید این ملت باهم یک پارچه در مسیری که خدا ترسیم کرده است، حرکت می‌کنند.

 امت اسلام با منافقین و کفار تعارف ندارد

امام جمعه گچساران تصریح کرد: این ملت مجری فرمان خدا و پیامبر(ص) و جانشین امام هستند، خداوند می‌فرماید، امت اسلام دارای دو ویژگی هستند وامت اسلام امتی است که با منافقین و کفار تعارف ندارد.

حجازی بیان کرد: فراموش نمی‌کنیم اینهایی که امروز در آن سوی مرزها از حمایت سخن می‌گویند همان‌هایی هستند که به مسجدالنبی و حرمین رحم نکردندوامروز به ترامپ می‌گوییم، شما عظمت و بزرگی ملت ایران را هنوز نشناخته‌اید.

وی خاطرنشان کرد:وظیفه دارم که از طرف مردم ولایت‌مدار گچساران بگویم این بخشی از ایران اسلامی است که امروز به صحنه آمده است،مردم گچساران، جوانان و مردم با بصیرت این شهرستان این بار نیز یک حماسه دیگری را آفریدید و با ولایت فقیه بیعت کردید.

 حجازی افزود: به عنوان یک طلبه کوچک و حقیر از شما مردم، زنان، مردان و جوانان تشکر می‌کنم که با حضور پرشورتان قلب امام زمان(عج) و زهرای مرضیه(س) و امام خامنه‌ای را شاد کردیدوامروز ایرانیان با هر تفکر سیاسی و هر عقیده‌ای که داشتند به صحنه آمدند چرا که آنها نمی‌پذیرند کسی به پرچم کشورشان توهین کنند.

 دشمنان همواره به دنبال فتنه‌ انگیزی اند

 امام جمعه گچساران با بیان این که توهین به پرچم به معنای توهین به همه مردم ایران است، تصریح کرد: توهین به پرچم ربطی به شمال، جنوب و عقیده ندارد ویک بار دیگر به دشمنان ثابت شد که دشمنی آنها مربوط به خاک ایران است و برای همه آنها نمایان شد که آنها با نام ایران و خاک ایرانی مشکل دارند و به بهانه‌های مختلف به دنبال فتنه‌ انگیزی هستند.

 وی بیان کرد: خنده‌‌دار است که کشورهایی که خودشان هزاران مشکل دارند با کمال پررویی می‌گویند، می‌خواهیم از مردم ایران حمایت کنیم،مگر مردم ایران از یاد می‌برند در دوران طاغوت شاه ایران برده آنها بود و مردم ایران امروز نمی‌خواهند برده آنها باشند.

  حجازی افزود: آن چه که امروز مشاهده می‌کنیم این است که ملت ایران با حضورشان رسما اعلام می‌کنند ما مستقل هستیم و نمی‌خواهیم برده کسی باشیم، در هر کشوری قطعا مشکلاتی وجود دارد و دشمن اگر دلش می‌سوزد بهتر آن است که برای خودش کاری کند.

 امام جمعه گچساران تصریح کرد: توصیه ما به آنها این است آنها اگر دلشان می‌سوزد مردم یمن را رها کنند و دست از کودک‌کشی در یمن و فلسطین بر دارند،آنها هیچ زمانی دل سوز مردم ایران نبودند و با بیشتر کردن تحریم‌ها به دنبال فتنه‌انگیزی بیشتری هستند اما مردم ایران از آنها عاقل‌تر هستند.

 مسئولان تلاش کنند مشکلات رفع شوند

 امام جمعه گچساران با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با سربلندی عبور کرد، اظهار کرد: ملت ما در طول این سا‌لها تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و هیچ‌گاه در برابر آنها کم نیاوردند،مردم ما مشکلاتی دارند و مسئولان خودشان تلاش می‌کنند که دست به دست هم دهند تا این مشکلات رااز سر راه بردارند اما دشمنان با بیشتر کردن تحریم‌ها و ایجاد مشکلات بانکی برای کشور می‌خواهند دایه بهتر از مادر برای ما بشوند.

 باید همچون گذشته هوشیار باشیم

 حجازی در ادامه افزود: از مسئولان کشور خواهش می‌کنیم حضور این ملت را ببینند و با دشمن شناسی و با بصیرت مشکلات بیکاری جوانان و فقر مردم را مشاهده کنند و در این زمینه موفق عمل کنندوبه مردم توصیه می‌کنیم دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در میان جناح‌ها و قومیت‌ها است و ما باید همچون گذشته هوشیار باشیم.

 گفتنی است مردم گچساران در این راهپیمایی بزرگ با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، قضات انقلابی عدالت عدالت، مرگ بر خواص بی‌بصیرت، فقر، فساد و تبعیض نابود باید گردد، هم غزه و هم لبنان جانم فدای قرآن، گچساران بیدار است از فتنه‌گر بیزار است، اصلاح اقتصادی احیا باید گردد شور و حال خاصی به این مراسم بزرگ دادند.

 انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها