نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. آذر 1396 - 20:48
طی این مراسم آقایان حسین دوستانی بعنوان سردبیر استانی صبح زاگرس و اسماعیل میری بعنوان سردبیر شهرستانی صبح زاگرس منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ظهر امروز طی مراسم رسمی با حضور مسئول موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین واحد ها و تیم های خبری این موسسه، سردبیران پایگاه خبری صبح زاگرس معرفی شدند.

 مدیر موسسه منادیان بصیرت استان در این مراسم با بیان اینکه امروزه رسانه بعنوان یکی از ارکان اصلی دموکراسی در جامعه به شمار می رود، گفت: اگر رسانه بتواند بعنوان یک ابزاری جهت مطالبه گری مردم از مسئولین و همچنین بیان اقدامات و کارهای انجام شده توسط مسئولین به مردم، نقش موثری را انجام دهد، موفق خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ما در موسسه منادیان بصیرت بدون توجه به گرایشات سیاسی و تنها با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری سعی داریم بعنوان صدای مردم با نگاهی مستقل به بیان مطالبه گری آنها در سطح جامعه بپردازیم.

 این مسئول در ادامه بیان داشت: از ابتدای امسال تا کنون اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی از حیث تاثیرگذاری کار و توجه به نیازهای کاری در این موسسه برای حمایت از رسانه های مستقل و همکار انجام شده است و تا کنون نتایج موثری را توانستیم شاهد باشیم.

 وی در پایان ضمن تشکر از راهنمایی های مدیران موسسه و سردبیران کشوری اشاره داشت: با توانایی همه همکاران ما در مرکز و شهرستانها تا کنون توانسته ایم شاهد ارتقا استان از رده های پایین رتبه بندی به رتبه 3 و 5 کشوری باشیم که بی شک بدون اهتمام تمام همکاران زحمت کش در این موسسه این امر میسر نمی شد و امید داریم با ارتقا بهتر نیازمندی ها بزودی بتوانیم نام کهگیلویه و بویراحمد را در حوزه رسانه ای بهتر و بیشتر در سطح کشور معرفی کنیم.

 در ادامه جانشین موسسه منادیان بصیرت استان نیز با اشاره به رویکرد جدید این موسسه در تاثیرگذاری بهتر اخبار این موسسه، گفت: توان و تلاش همه اعضا امروز با وحدت رویه بیشتر حول کمک به مردم و بیان مطالبات آنها متمرکز شده است و سعی کرده ایم با تنوع دادن به بخش های مختلف خبری موسسه بتوانیم جذابیت را برای مخاطب بهتر کنیم.

 توسلی ادامه داد: امروز با تلاش های صورت داده شده شاهدیم که ضریب نفوذ این موسسه در استفاده از رسانه های نوین در حال گسترش است و امید داریم این مهم با تلاش های آتی و با حضور سردبیران جدید با قوت بهتر و بیشتر ادامه پیدا کند.

 معاون هماهنگی و نظارت موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: با توجه به روند جدید اتخاذ شده در مجموعه و توجه به بعد چندرسانه ای و شبکه های اجتماعی می بایست مجموعه بالنده در خصوص توجه به این نکات را در استانها داشته باشیم.

 هاشمی در پایان گفت: امیدواریم با سازماندهی و شکل بخشی منسجم به کار روز به روز شاهد توسعه و شکوفایی اهداف موسسه باشیم.

گفتنی است طی این مراسم آقایان حسین دوستانی بعنوان سردبیر استانی صبح زاگرس و اسماعیل میری بعنوان سردبیر شهرستانی صبح زاگرس منصوب شدند.

 حسین دوستانی دارای سوابقی همچون فعالیت چند ساله خبرنگاری در رسانه های مکتوب و مجازی دانشگاهی و استان، عضو فعال شورای بسیج رسانه استان، مدیرمسئول سایت خبری سفیردنا و خبرنگاری سایت صبح زاگرس را در پرونده کاری خود دارد.

اسماعیل میری نیز سوابقی همچون مدیرمسئولی سایت خبرلنده، خبرنگاری سایت صبح زاگرس، فعالیت در رسانه ها و مطوبات شهرستان لنده را در کارنامه رسانه ای خود دارد.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها