نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1396 - 8:20
فرمانده انتظامي گچساران گفت:ماموران انتظامی گچساران در يک عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيری پنج نفر از اعضای یک باند سارق و زورگیر شدند ودر این عملیات، تمام اعضای باند از جمله سرکرده این افراد دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر در این شهرستان، گفت :در پي وقوع چندین سرقت ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت وماموران پلیس آگاهی  با انجام يکسری تحقيقات و اقدامات پلیسی ، موفق به شناسايی اعضای این باند شدند.

وی افزود: ماموران انتظامي کلانتري 12 گچساران پس از هماهنگي با مقام قضايي در يک عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيری پنج نفر از اعضای این باند سارق و زورگیر شدند ودر این عملیات، تمام اعضای باند از جمله سرکرده این افراد دستگیر شد.

 موسوی اظهارکرد:در همین راستا يک دستگاه خودرو پژو و يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک که با آنها اقدام به زورگيری مي کردند را توقيف و حسب دستور مقام قضایی به پارکینگ انتقال داده شد.

 فرمانده انتظامی  گچساران تصریح کرد: در تحقيقات و بازجوئی از سارقان ، این پنج عضو باند سرقت و زورگیری ، به صراحت به جرم خود معترف که پس از تشکيل پرونده تحويل مقام قضايي و روانه زندان شدند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها