نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آذر 1396 - 17:36
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران:
خط لوله حادثه دیده صادرات نفت گچساران تعمیرشد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: با همت و تلاش پرسنل شرکت نفت و گاز خط لوله 26 اینچ انتقال نفت صادرات گچساران که دچار شکستگی شده بود، تعمیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به حادثه چند روز گذشته شکستگی لوله  نفت این شرکت،گفت:در این حادثه قسمتی از پل بتونی ارتباطی گچساران به بنادر جنوب به دلیل ترکیدگی و آتش سوزی خط لوله 26 اینچ نفت در مسیر گچساران به سمت تلمبه‎خانه گوره تخریب شده بود  که با همت مسئولان و پرسنل نفت این مسیر بازسازی شد.

وی افزود:پس از شناسایی محل ترکیدگی خط لوله، کار تعمیر آغاز شد ومحل ترکیدگی لوله در یک نقطه سخت گذر بود که با تلاش بیش از 150 نفر از پرسنل نفت و گاز گچساران در تمامی واحدهای عملیاتی تعمیر خط لوله نفت با تلاش شبانه روزی پرسنل انجام شد.

صیدالی افزود: با تلاش شبانه‌ روزی پرسنل نفت و گاز گچساران خط از مدار خارج، نفت درون لوله تخلیه و کار جوشکاری و تعمیر لوله صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد:این شرکت دارای 10 واحد بهره برداری، 10 واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از 6 هزار و 700 کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

گفتنی در اول آذرماه جاری شکستگی در کیلومتر ۲۳ خط لوله ۲۶ اینچ نفت شرکت بهره‎برداری نفت و گاز که از گچساران ۱ و ۲ به سمت تلمبه‎خانه گوره کشیده شده است، حادثه‎ساز شد.

پس از این حادثه بلافاصله، تیم‎های عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران برای کنترل نشت نفت در منطقه حضور پیدا کرده‎اند.اولویت نخست شرکت، جلوگیری از ایجاد مشکلات زیست محیطی در منطقه محل حادثه بود ،این حادثه در اثر پوسیدگی خط لوله رخ داده بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها