نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1396 - 22:44
تيم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته يازدهم ليگ دسته دوم فوتبال كشوردرحالی به تساوی مقابل استقلال كاشان رضايت داد که با حاشیه های جالب توجهی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال تیم های استقلال کاشان و نفت و گاز گچساران در ورزشگاه پانزده هزار نفری امیرکبیر شهر کاشان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید .

 

در نیمه اول این دیدار تیم میزبان بازی را مقداری بهتر شروع کرد و کاشانی ها بودند که در چند صحنه نصفه و نیمه  بروی دروازه نفتی ها ظاهر شدند .

در اواسط نیمه اول محسن بیات بازیکن سابق صبای قم با تیزهوشی و با توجه به جلو آمادن دروازه بان نفت و گاز، با یک ضربه بلند توپ را به سمت دروازه نفت شلیک کرد که با خوش شانسی نفتی ها توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد .

رفته رفته که به دقایق پایانی بازی نزدیک شدیم شاگردان بهمن فرازمند با در دست گرفتن نبض بازی چند کرنر بدست آوردند که البته هیچ یک از موقعیت ها خطرساز نبود و نیمه اول با تساوی به پایان رسید .

با شروع نیمه دوم بازیکنان نفت و گازگچساران فشار زیادی بروی دروازه استقلال کاشان ایجاد کردند که در خطرناک ترین موقعیت ضربه سرکش حکیم حزباوی به مدافع استقلال کاشان برخورد کرد و راهی کرنر شد .

دقایقی بعد بازهم ضربه سر این بازیکن باتجربه با فاصله اندکی از کنار تیر عمودی استقلال کاشان به بیرون رفت و این دیار درنهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید .

در اواسط نیمه دوم سرمربی استقلال سه تعویض خود را انجام داد تا شاید روند بازی تیمش تغییر کند که البته این تغییرات بی  ثمر بود.در ابتدای شروع این بازی هر دو تیم با در دست داشتن بنری  به مناسبت زلزله اخیر در مناطق غربی کشور  وارد میدان شدند .

بازیکنان ، مربیان و دیگر افراد حاضر در ورزشگاه با قرائت فاتحه  یک دقیقه سکوت بخاطر جان باختگان زلزله اخیرکرمانشاه لحاظ کردند.

برق ورزشگاه امیرکبیر شهر کاشان به دلیل بدهی به اداره برق قطع بود و سرمربیان دو تیم در بین دو نیمه در تاریکی مطلق شاگردان خود را راهنمایی کردند.

تورهای دروازه های ورزشگاه اصلا وضعیت مناسبی نداشتند و در ابتدی مسابقه مسئولين ورزشگاه با گره زدن تورهای پاره توانستند شرایط را برای شروع بازی فراهم  کنند .

چمن ورزشگاه نیز وضعیت خوبی نداشت ، به گفته مسئولان باشگاه استقلال کاشان به دلیل بدهی استادیوم امیرکبیر به اداره آب شهر کاشان چمن در چند روز گذشته به خوبی آبیاری نشده بود که اگر این روند ادمه داشته باشد به زودی شاهد از بین رفتن این سرمایه ملی خواهیم بود .

اتوبوس حامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هم به دلیل کوتاه بودن ورودی استادیوم امیرکبیر نتوانست وارد استادیوم شود و همین عاملی شد تا نفتی ها نزدیک به یک کیلومتر پیاده به سمت رختکن بروند .

در  پایان این دیدارمسئولین  تدارکات تیم نفت و گاز گچساران در اقدامی جالب تمامی بطری های آب معدنی اطراف نیمکت خود را جمع آوری کردند .

شاگردان بهمن فرازمند که روند خوبی را طی چند هفته  گذشته پشت سر گذاشته از یک بازی بیرون از خانه نیز توانست یک امتیاز را کسب کند تا خود را برای بازی اول دور برگشت مقابل بابلسر آماده کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب یک امتیاز ۱۸ امتیازی شده و در رده سوم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها