نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1396 - 19:19
رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی با انجام دیدارنفت و گازگچساران با شهرداری بندرعباس پیگیری شد که تیم‌های مدعی جدال سختی برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در استادیوم شهدای نفت گچساران به مصاف تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس رفت.

نفتی های گچساران در حالی به مصاف شهرداری بندر عباس رفتند که محرومیت پنج جلسه ای تماشاگرانشان به پایان رسیده بود ونماینده بندرعباس روز سختی را در استادیوم شهدای نفت گچساران پشت سر گذاشت .

شاگردان بهمن فرازمنددرنفت و گازگچساران که تا پایان هفته نهم با کسب 14 امتیاز در رده دوم گروه دو قرار داشتند در این هفته نیز با کسب هر سه امتیاز مسابقه ،خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی گروه خودمعرفی کردند.

نفتی های گچساران در همان ابتدا با سیستم تهاجمی به میدان مسابقه رفتند و در دقیقه 9 این دیدار با گل مرتضی حیدری از حریف خود پیش افتادند ، شهرداری بندر عباس در اواخر نیمه اول این دیدار یک پنالتی را هم از دست دادند تا این نیمه با همان تک گل نفتی ها به به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم مسابقه بازیکنان نفت و گازگچساران حملات زهرداری را روی دروازه حریف ترتیب دادند تا مجددا دردقیقه 55بازی توسط سعید کاظمی به گل دوم دست یافتند.

بعد از این گل بازهم بازیکنان شهرداری بودند که جلو کشیدند و چند موقعیت بروی دروازه نفت و گاز ایجاد کردند که البته دفاع مستحکم نفت و دروازه بان این تیم مانع گلزنی بازیکنان شهرداری شدند که در نهایت این دیدار با همین نتیجه 2برصفر به پایان رسید.

در این دیار علی خالصی ،علی کرمی ،مرتضی حیدری ،محمد ملایی ، وحید ارمی ،بهزاد داوودی ، اسماعیل هاشمی ،فرشاد اسدی ،  حکیم حزباوی پور ، محمد جلیزی و امیر شرفی از ابتدا برای نفت و گازگچساران به میدان مسابقه رفتند.

درتعویض های تیم  نفت و  گاز گچساران امیرشرفی از زمین مسابقه بیرون رفت و سعید کاظمی جایگزین وی شد ، علی حدادی به جای محمد جلیزی وارد زمین شدو در دقایق پایانی نیز حکیم حزباوی جای خود را به محمد رضا مظاهری داد.

تیم قدرتمند شهرداری تا اینجای کار با کسب 17 امتیاز در صدر گروه دوم و تیم نفت و گاز گچساران نیز با 17امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول این رقابت ها قرار دارد.

جدول و سایر نتایج این گروه:

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها