نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آبان 1396 - 17:05
رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی عصر فردا با انجام دیدارنفت و گازگچساران با شهرداری بندعباس پیگیری می شود که تیم‌های مدعی جدال سختی برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر روز سه شنبه 16 آبان در استادیوم شهدای نفت گچساران به مصاف تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس می رود .

نفتی های گچساران در حالی به مصاف شهرداری بندر می روند که محرومیت پنج جلسه ای تماشاگرانشان به پایان رسیده است و مطمئنا نماینده بندرعباس روز سختی را در استادیوم شهدای نفت گچساران پشت سرخواهد گذاشت .

شاگردان بهمن فرازمند که تا پایان هفته نهم با کسب 14 امتیاز در رده دوم گروه دو قرار دارند در این هفته نیز به دنبال کسب هر سه امتیاز مسابقه هستند تا خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی گروه معرفی کنند.

نفتی ها دو فصل پیش ، یعنی در فصل 95-94 در مرحله نهایی مسابقات لیگ دو با تیم شهرداری همگروه شدند که دیدار رفت در بندرعباس با تساوی یک بر یک به پایان رسید ولی در دیدار برگشت نفتی ها با حساب سه بر یک شهرداری را شکست دادند و به پلی آف لیگ دو صعود کردند .

تیم قدرتمند شهرداری تا اینجای کار با کسب 17 امتیاز در صدر گروه دوم قرار دارد و خط حمله این تیم با زدن هجده گل ، خود را به عنوان یکی از زهردارترین خط حمله های سه گروه لیگ دو معرفی کرده است .

تیم شهرداری در فصل جدید با به خدمت گرفتن بازیکنان با تجربه سعی در صعود دوباره به لیگ یک دارد .

گفتنی است سوت آغاز این دیدار از ساعت 14 روز سه شنبه 16 آبان در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به صدا در خواهد آمد .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها