نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آبان 1396 - 13:31
امام جمعه گچساران گفت:در روز 13آبان همه ملت منسجم و یکپارچه حضور پیدا کنند که حضور گسترده در این روزاثبات کننده روحیه استکبارستیزی ملت است و خاصه نسل جوان بیایندتا به آمریکا مثل همیشه اثبات کنیم که خیلی بدبخت و ضعیف هستید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی گفت:جمعیت قریب به 30میلیون از اقصی نقاط عالم در این پیاده روی بزرگ حضور دارند،چه سر و رازی وجود دارد که انسان احساس می کندزمین و آسمان به لرزه افتاده است و از شرق و غرب عالم در این حرکت بزرگ حضور دارند.

وی افزود:انسان احساس نوید و امید می کند شاید نشانه طلیعه ظهور باشد و شاید صاحب عالم بخواهد بیاید،عالم در حال تکان خوردن است و عزت بزرگی است و خداوند را شاکریم و خوب است که دنیا از خواب غفلت بیدار شوند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به دیدار اخیر دانش آموزان و دانشجویان با مقام معظم رهبری ،اظهارکرد:رهبری فرمودند:هیچگاه دشمن را فراموش نکنید و همیشه مراقب دشمنی دشمن باشید و بدانید که دشمن خائن است و هیچگاه به دشمن اعتماد نکنید.

وی افزود:رهبری فرمودند:یادتان نرود که دشمن اصلی شما آمریکاست و فرمودندهیچگاه ارتباط با خدا را فراموش نکنید، چون تنها راه پیروزی و موفقیت ارتباط با خداست.

حجازی تصریح کرد:دشمن تلاش دارد نسل جوان ما را از خدا دور کند و ما باید تلاش کنیم که فرزندانمان عالم،مجاهد، بصیر ، آگاه و دشمن شناس و با تقوا تربیت شوند تا دشمنان همیشه ناکام باشند.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به روز 13آبان افزود:مناسب 13آبان مصادف با سه رویداد است که در این رو بازداشت و تبعید امام (ره)به ترکیه در سال 43رخ داد که امام راحل با قدرت تمام ذره ای کوتاه نیامدندو فرمودند:من فقط به دستور خدا عمل می کنم.

وی افزود:نکته بعد یورش ماموران حکومت  ستم شاهی به دانش آموزان ودانشجویان و شهادت ده ها دانش آموز در سال 57است که این روز را روز دانش آموز نام نهادند.

حجازی ادامه داد:نکته بعد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره)است که این حرکت انقلاب دوم و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:در روز 13آبان همه ملت منسجم و یکپارچه حضور پیدا کنند حضورگسترده در این روزاثبات کننده روحیه استکبارستیزی ملت است و خاصه نسل جوان بیایند و به آمریکا مثل همیشه اثبات کنیم که خیلی بدبخت و ضعیف هستیدو لازم است همه تلاش کنیم و در این رو حضوری باشکوه داشته باشیم.

 خطیب جمعه گچساران با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58توسط دانشجویان گفت:برخی آنروز از حرکت دانشجویان ما ناراحت و عصبانی شدند،اما امام (ره)محکم ایستادندواین حرکت را تایید و حمایت کردند وفرمودند:"این انقلاب دوم است" و باز  فرمودند:" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند".

وی افزود:فردا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و ان شاءالله بسیار باشکوهتر از سال های گذشته شرکت کنیم و عملا جواب یاوه گویی ها آمریکایی ها را بدهیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها