نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آبان 1396 - 19:36
دیدار معوقه هفته اول لیگ برتر هندبال بین دو تیم نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون ماهشهر با برتری نفتی ها به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دیدارمعوقه ازهفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال مردان بین دو تیم نفت و گازگچساران و پتروشیمی مارون به میزبانی گچساران در مجموعه ورزشی پدخندق برگزار شد.

این دیدار معوقه طبق اعلام کمیته مسابقات فدراسیون هندبال بدون حضور تماشاگران برگزار شد که نفتی ها در این دیدار با نتیجه 34بر24حریف خود را شکست دادند.

شاگردان آزاد منجیری سرمربی نفت و گازگچساران با ارائه یک بازی قابل قبول و با تکیه بر بازیکنان جوان خود امتیاز ارزشمندی را در کارنامه این تیم ثبت کرد.

از نکات مهم این بازی خصوصا در نیمه دوم حضور بازیکنان جوان در ترکیب بود که می توان گفت در اواخر بازی تیم نفتی های گچساران تنها با بازیکنانی که اولین تجربه حضور در یک بازی رسمی لیگ برتر را تجربه می کردند کسب امتیاز می کرد.

درخشش این بازیکنان بومی در سالن هندبال پدخندق بدون تماشاگر شور وهیجان خاصی به این بازی داده بود. تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران با این پیروزی و کسب هشت امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت و باید منتظر نتیجه بازی بعدی خود در اراک باشد تا صعود خود را به صدر جدول تثبیت کند.

گفتنی است در هفته اول لیگ برتر هندبال، تیم پتروشیمی مارون در گچساران حاضر نشد و این دیدار معوقه اعلام شد، در چهارچوب سی ‌امین دوره لیگ برتر هندبال، در این هفته تنها این دیدار برگزار شد و سایر تیم ها  استراحت داشتند.

به این ترتیب با برگزاری تنها بازی معوقه لیگ تمامی تیم ها پنج بازی انجام داده اند و جدول رده بندی لیگ تا پایان هفته پنجم تکمیل شد.

رده ‌بندی تیم‌ ها تا پایان هفته پنجم لیگ برتر هندبال:
۱- سنگ آهن بافق با ۹ امتیاز
۲- شهرداری کازرون با ۹ امتیاز
۳- نفت و گاز گچساران با ۸ امتیاز
۴- فولاد مبارکه سپاهان با  ۸ امتیاز
۵- نیروی زمینی ارتش با  ۲ امتیاز
۶- صنعت مس کرمان با ۲ امتیاز
۷- هپکو اراک با ۲ امتیاز
۸- پتروشیمی مارون بدون امتیاز

انتهای پیام/م

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها