نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. آبان 1396 - 10:59
خط دفاعی پرسپولیس در دو بازی پیاپی توانست کلین‌شیت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پرسپولیس برای اولین بار در این فصل، توانست در دو بازی پیاپی دروازه‌اش را بسته نگه دارد. افتدار دفاعی پرسپولیس در این فصل، شدیدا آسیب دیده بود و آن‌ها در هیچ مقطعی نتوانستند دو بازی پیاپی کلین شیت کنند. پرسپولیس در هر ۴ بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا گل خورد و در لیگ برتر هم فقط هفته‌های اول، سوم و پنجم کلین شیت کرد. بحران دفاعی که صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر را هم از این تیم گرفت و حالا با ورود سیدجلال، به نظر می‌رسد به پایان رسیده است.

برانکو در بازی برگشت با الهلال که سیدجلال به ترکیب تیمش برگشته بود، حسین ماهینی را در اختیار نداشت اما در دو بازی آخر تیمش توانست از خط دفاع ۴ نفره ماهینی، خلیل‌زاده، حسینی و انصاری استفاده کند. خط دفاعی که در دو بازی پیاپی با نفت و استقلال، دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشتند تا برای اولین بار، تیم‌شان دو بازی پیاپی کلین شیت کند.

در بازی با نفت تهران، پرسپولیس تا قبل از خروج سیدجلال و پنالتی از دست رفته آل کثیر، موقعیتی به حریف نداده بود و امروز هم خط دفاع پرسپولیسی‌ها، زیر فشار طولانی استقلال عملکرد خوبی داشت. بعد از چند ماه پر فراز و نشیب، پایان مصدومیت سیدجلال دوباره اقتدار را به خط دفاعی پرسپولیس برگردانده و برانکو می‌تواند امیدوار باشد با یک گل، پرونده حریفانش را ببندد.

منبع: خبرآنلاین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها