نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. شهريور 1396 - 18:57
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: این انقلاب تنها در ایران نمی‌گنجد بلکه بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان جا دارد وامروز بعد از 38 سال خط نبرد ما از ساحل اروند به ساحل مدیترانه تغییر یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بوبراحمد عصر امروز در آیین رژه  نیروهای مسلح درگچساران ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و تسلیت آغاز ماه محرم ،اظهار کرد: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری، بسیار مقتدر و توانمندیم و با وجود تهدیدات فروان در امنیت کامل به سرمی بریم.

وی افزود:استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 808 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و از این تعداد 360 شهید متعلق به شهرستان گچساران است.

انصاری با بیان اینکه طولانی‌ترین نبرد کلاکسیک بعداز جنگ ویتنام، جنگ هشت سال دفاع مقدس بود که این جنگ را ایران نیزتجربه کرده است، تصریح کرد:جنگ هشت ساله و حماسه سازی در آن دوران پر پیچ و خم موجب شد که هزاران شهید و جانباز را به این انقلاب هدیه کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:انقلاب اسلامی ایران که تازه به رهبری امام (ره) رهنمود شده بود ،دشمنان و آمریکایی ها جنگ هشت ساله را به راه انداختند و در آن زمان آمریکا با مجهزترین ماشین جنگی روز وبا بیش از 40 کشور دنیا حزب بعث را پشتیبانی کردند ،اما در این هشت سال نتوانستند شکست را بر ملت ایران تحمیل کنند چرا که مردم ولایت مداراین کشور نسبت به دین و مذهب خود متعصب هستند.

انصاری با اشاره به متقارن شدن ماه محرم و هفته دفاع مقدس گفت:دشمنان در این ایام در زمینه های جنگ نرم، جنگ هوشمندانه، اقتصادی و دیگر جنگ ها،سناریوهای مختلفی به کار گرفتند که بحمدالله تا به امروز موفق نشده‌اند،چرا که ملت بزرگ ایران اسلامی از پیر و جوان ، زن وکودک در این ایام با امام حسین علیه السلام عهد می‌بندند.

وی افزود:امثال شهید حججی و دیگر عزیزانی که به شهادت می رسند و دست و پای آنها را به ما نمی‌دهند این افراد هدیه‌ای برای امام حسین (ع) هستند که این چنین حماسه‌ای را می‌آفرینند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این فرهنگ برگرفته از یک فرهنگ عاشورایی است، اظهار کرد:وقتی شهید حججی به اسارت دشمن در می‌آید با صلابت طوری در برابر دوربین‌ها قرار می‌گیرد که ترس بر تن داعش‌ها می‌اندازد و وقتی همانند امام حسین (ع)سر از بدنش جدا می‌شود که در برابر نیزه‌ها لبخند می‌زند.

وی با بیان اینکه همه ما باور داریم که این انقلاب و نظام استمرار انقلاب جهانی امام حسین (ع) است، گفت: این انقلاب تنها در ایران نمی‌گنجد بلکه بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان جا دارد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استکبار جهانی تاکنون سناریوهای مختلفی را علیه نظام اسلامی طراحی کرده است، بیان کرد: امروز بعد از 38 سال خط نبرد ما از ساحل اروند به ساحل مدیترانه تغییر یافته است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان ترامپ در اجلاس سران کشورها در سازمان ملل گفت:مگر سخنان ترامپ و عصابنیت آنها را ندیده‌اید،مگر آمریکایی ها خود میز مذاکره را پیشنهاد ندادند، مگر برجام را نپذیرفتند درحالی که خود همچون گذشته خلف وعده کرده اند.

انصاری با بیان اینکه تاکنون شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده‌ایم،تصریح کرد:استکبار جهانی و دشمنان ما همان هایی هستند که گروه‌هایی مانند القاعده، تکفیری‌ها، طالبان و داعشی‌ها را تشکیل داده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آزمایش کردن سومین موشک با برد بیش از 2 هزار کیلومتر خاطرنشان کرد: برخی مواقع مذاکره و صلح با سردمداران آمریکا به صلاح نیست. مگر آمریکا بر این کشور ظلم نکرده ، مگر سرمایه ایران را به تاراج نبرده‌اند که باید هوشیار بود آزموده را آزمودن خطا است.

انصاری با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: دوستی با آمریکا مانند دوستی گرگ با میش است. در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی ایران یک سیم خاردار هم نداشت وآمریکا در حال حاضر به خوبی می‌داند که ایران اسلامی امروز به تمام تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهز شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یک بار دیگر در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری عهد و پیمان می‌بندیم که در استمرار این راه ثابت قدم باشیم وهیچ گاه یک لحظه هم از دشمن غفلت نکیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها