نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1396 - 12:03
بمناسبت هفته دولت، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بهمراه جانشین و جمعی از معاونین خود و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ویژگی های شهید رجایی و شهید باهنر گفت: دشمن  با به شهادت رساندن این دو شهید بزرگوار ضربه بزرگی به ما زدند و شهیدان رجایی و باهنر را از ما گرفتند. وقتی که انقلاب بیشترین نیاز را به این شهدا داشت  آنها را به شهادت رساندند  و ما از خدماتشان محروم کردند. امروزه پیدا کردن افرادی با مشخصات  این شهدا کار سختی است.

موسوی خادمی عنوان کرد: از همکاری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تشکر می کنم و همیشه کمک کننده خوبی به ما هستند. باید همه تلاشمان ر ا کنیم این بخش اقتصاد مقاومتی حل شود. فضایی حاکم شده در دولت نیز به همین سمت و سو است که  برای مردم کار کنیم.

وی بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد مشکل فقر  و بیکاری  و کمبود درآمد مردم را داریم. روز اول که این مسئولیت را قبول کردم گفتم نبض سیاسی در راستای کمک به این موضوع در استان باید به کار گرفته شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف ما این بود نبض سیاست کمتر و نبض کار بیشتر شود. وضعیت اقتصادی مناسب نیست با همه اینها با همدلی و همکاری تا حدودی کارها پیش رفت اما هنوز به مطلوب ها نرسیده ایم. از صمیم قلب از مجموعه سپاه تشکر می کنم که همیشه کمک کننده خوب بودند و هستند.

وی در پایان افزود: بیشترین کاهش نرخ بیکاری بین استان های کشور را داریم این کار بزرگی است. با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استان کوچکی است، اگر سرعت کارها بالاتر رود می توان وضعیت را بهتر کرد.

 

همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت گفت:  آرزو می کنم در آغاز کار دولت جدید مشکلات و گرفتاری های مردم حل شود.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در دیدار با هیئت دولت  شاخصه هایی را مطرح و فرمودند وقت اقدام و کار است، اظهار کرد:همه مردم  انتظار دارند از ارزش ها دفاع و مشکلات نیز برطرف شود.

غرب و امریکا به دنبال تغییر نظام هستند و می خواهند این نظام را تغییر کند
وی با اشاره با اینکه دولت شهید رجایی را، نفاق حذف فیزیکی کرد، گفت: درسه ماهه گذشته شائبه هایی درخصوص دهه شصت به وجود آمد که انتظار داریم شما و دولت بحث منافقین و خیانت هایی که انجام دادند را تبیین کنید زیرا بیان این مطالب از زبان دولت تاثیر بیشتر و بازتاب بهتری دارد.
حجت الاسلام حسینی صدر مکتبی بودن را از ویژگی های شهید رجایی دانست و گفت:  مسئولان  ما باید افتخار کنند که مکتبی باشند و بیشتر خصلت مکتبی بودن را به دنبالش باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح عنوان کرد: از دیگر ویژگی های شهید رجایی ولایت مداری و اطاعات از امامش بود که وقت دادن حکم ریاست جمهوری دستشان را بوسید.

وی ادامه داد: اگر این پررنگ تر شود که دولت به دستورات رهبرش عمل می کند یک افتخار است و برای خود دولت یک نقطه مثبت است و اعتماد مردم نیز به دولت بیشتر می شود.
حسینی صدر افزود: دولت مهیا و آماده است امید داریم برای حل مشکلات مردم تلاش کنند مهمترین موضوعی که بتواند مردم را در میدان نگه دارد  و از نظام دفاع کنند این است که مشکلاتشان برطرف شود .
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح اظهار کرد: دیدگاه مسئولان سپاه این است که همه تلاششان را برای حل مشکلات مردم انجام دهند و این امادگی را دارد و مهیاست .

وی بیان کرد: هیچ دستگاهی نمی تواند مدعی شود به اندازه سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی کار کرده است.

حسینی صدر با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم دهیم که مشکلات و معضلات مردم حل شود، گفت: یکی از اهداف دشمن این است که مردم از مسئولان فاصله بگیرند.
وی ادامه داد: این همدلی که در میان مسئولان استان است باید به فال نیک گرفت استاندار با دامن نزدن به حاشیه ها فضای خوبی در استان  حاکم کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها