نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. شهريور 1396 - 0:27
شهردارگچساران با توصیه به اعضای شورای شهر گفت: پیشنهاد می‌کنم شهرداری را انتخاب کنند که هم قد و قامتتان باشد که همانطور که یک موتور هشت سیلندر را نمی‌توان روی یک خودروی پژو نصب کرد و یا یک بدن نحیف تحمل یک سر بزرگ را ندارد شما هم باید شهرداری در حد و اندازه خودتان برگزینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اردلان زینل‌زاده  شهردار گچساران در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی این  شهر  که در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: تا امروز به مدت 47 ماه به عنوان خادم مردم شهرستان در خدمت مردم بوده‌ام و بر خود لازم می‌دانم که از اعضای شورای شهر چهارم از حسن اعتمادی که به من داشته تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: با بپذیریم در طول این مدت فراز و نشیب‌های بود اما با همدلی و همکاری یکدیگر کار به جلو پیشرفت رفت. در طول این چهار سال با تمام تضارب آرایی که وجود داشت اما حفظ حرمت در بین اعضا و شهردار وجود داشت وامروز به جرات می‌توان گفت در عام مردم یک نمره قبولی به مجموعه شورا و شهرداری داده شده است.

شهردار گچساران تصریح کرد: پروژه‌هایی که در این شهر انجام شد نمادی از کار شهرداری است که شهروندان مشاهده می‌کنند اما در طول این چهار سال خدماتی زیر بنایی انجام شد و موفق شدیم بدهی‌هایی که در دوران گذشته در شهرداری موجود بود در این مدت پرداخت شود.

زینل‌زاده بیان کرد: در طول این مدت نه ریالی را غیرقانونی و نه اجازه داده شخصی غیرقانونی دست به ریالی در مجموعه شهرداری بزند.در شهرداری اتفاقاتی رخ داد که با همت اعضای شورای شهر چهارم میسر شد و بر آن شد که شهر بر روی ریل توسعه شهری قرار بگیرد.

وی گفت:دوست دارم این مسیر در شهرداری آینده ادامه داشته باشد ودر شورای شهر پنجم باید اتفاقاتی بهتری در زمینه توسعه شهری رخ دهد. درآمد‌های خوبی در مدت چهار سال اخیر در شهرداری به وجود آمد که تا کنون تمام بدهی پرسنل و کارگران شهرداری پرداخت شده و شهرداری در حال حاضر بدهی ندارد.

وی در ادامه با توصیه به اعضای شورای شهر گفت: پیشنهاد می‌کنم شهرداری را انتخاب کنند که هم قد و قامتتان باشد که همانطور که یک موتور هشت سیلندر را نمی‌توان روی یک خودروی پژو نصب کرد و یا یک بدن نحیف تحمل یک سر بزرگ را ندارد شما هم باید شهرداری در حد و اندازه خودتان برگزینیدو قانون را شرط اصلی کار در حیطه کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها