نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. تير 1396 - 15:01
امام جمعه گچساران گفت: برخی از افراد ضیافت های افطاری برای فریب مردم برپا می کنند در پوشش کمیته امداد و تحت پوشش بهزیستی،بابا شما دارید عقیده این مردم و هستی این مردم را به باد می دهید ، دوگانه با مردم صحبت نکنید و صاف و صادق باشید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به روز جهانی قدس گفت:حضرت امام (ره) برای آزادی قدس شریف دستور دادند که در سراسر عالم همه متحد و منسجم در روز قدس به صحنه بیایند و قدرت اسلام و مسلمین را به رخ دشمنان بکشانند.

وی افزود:امکان ندارد دشمنان بتوانند اسرائیل را حفظ کنند چرا که حضرت امام(ره)اطلاعاتی داشتند و اخباری را داشتند ،مقام معظم رهبری نیز اسراری دارند و ارتباطاتی دارند و فرمودند خودتان را بی خودی اذیت نکنید که حفظ اسرائیل امکان ندارد.

امام جمعه گچساران درادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید دانشگاه ها، اظهارکرد:رهبری فرمودند:" اساتید دانشگاه ها نقش خود را در بالندگی دانشگاه ها و حراست از ارزشهای انقلاب پیدا کنند".

حجازی تصریح کرد:با توجه به این فرمایشات مقام معظم رهبری دانشگاه بایدبالنده و زنده باشد،دشمن از برون کشور تلاش می کند تا استاد و  دانشجوی ما بی رمق و بی تفاوت باشد و آقا فرمودندبالندگی و حراست از ارزش های انقلاب که خود معانی بسیار دارند.

وی گفت:دشمن تلاش دارد اصل ، اهداف انقلاب و اهداف امام(ره)و ارزش های انقلاب را بین ببرد که نخواهند توانست،دشمن تلاش دارد با انقلاب مخملی ، جنگ نرم  ،نفوذ در دانشگاه ها و حتی اگر بتواند بحث نفوذ در حوزه های علمیه را در سر می پروراند.

حجازی تصریح کرد:ملت بیدار است و خواص باید هم بیدار باشند که اگر دشمنان اسلام و انقلاب خدای ناکرده روزی بر این کشور سلطه پیدا کنند به عده ای که امروز چراغ سبز نشان می دهند و آب به آسیاب دشمن می ریزند به این ها هم رحم نخواهند کردکه باید توجه داشت از دشمن هیچ انتظاری غیر از دشمنی نباید داشت.

خطیب جمعه گچساران گفت:امروز اهداف امام راحل مورد هجمه دشمنان است و امروز عده ای متاسفانه از مسیر تضعیف اصل نظام و انقلاب عبور کرده اند و برخی خواص نیز به این حد بسنده نکرده و به سراغ ائمه اطهار علیهم اسلام رفته اند که باید به آنها گفت اگراطلاعی از تاریخ اسلام ندارید و تاریخ اسلام را بلند نیستید لااقل یه کم مطالعه داشته باشید.

حجازی گفت:اولا این بنده خدا باید از ملت ایران عذرخواهی کند چون به ملت توهین کرد و ملت ایران را با افرادی که همراه امام حسن (ع) بودند و سجاده از زیرپای امام(ع) بیرون کشیدند و مقایسه کرد ملتی را که شبانه مطیع سکه های معاویه شدندو یاران امام(ع) دور ایشان را خالی کردند.

وی افزود:این بحث ها نوعی توهین به ملت ایران است،این ملت خون دادند و جان ها دادند برخی هنوز ملت ایران را نشناخته اند،باید بدانند که امام حسن(ع) دست به دست دشمن نداد و نکته این است که اطرافیان امام حسن بی عرضه بودند و ملت ایران در عالم نظیر ندارد.

امام جمعه گچساران گفت:امام حسن(ع) برای حفظ اسلام مصالحه کرد درحالی که بین صلح و مصالحه زمین تا آسمان تفاوت وجود دارد،امام(ع) فرمود برای اسلام مصالحه می کنم برای اینکه اسلام را از خطر نجات دهم، امام حسن (ع)ملتی مانند ملت ایران نداشت.

حجازی اظهارکرد:رئیس دولت اصلاحات متاسفانه در دوره ای که پست و منصبی داشت در منطقه ای سنی نشین می گوید این جمله "من کنت مولاه فهذه علی مولا" کلمه مولا به معنای صلح و دوستی است و به معنای حکومت و حاکمیت نیست، که عده ای آنجا گفتند ما 1400سال پیش این موضوع را گفتیم و شماها قبول نمی کردید!.

وی افزود:اخیرا هم یکی از این به اصطلاع مفتی ها به این آقا گفتند ما 1400سال قبل گفتیم و شما ها قبول نکردید، دیگر بیدار شوید و آنچه را که ما گفتیم درست است،پس بنابراین امام علی (ع) و حضرت زهرسلام الله به قول این ها معصوم نبودند؟!.

امام جمعه گچساران گفت:باز هم باید از ملت عذرخواهی کنید چرا اعتقادات شیعه را زیر سئوال می برید، اصلا ما شک داریم خود شما شیعه هستید یا سنی؟بحث پست است که جای خوددارد، بحث دین است بحث امیرالمومنین (ع) است ،خون ها داده شد سرها برید شد و حسین ها به شهادت رسیدند برای امیرالمومنین(ع)، الان چه وضعی است دیگر.

حجازی افزود:چند صباحی برای پست ومنصب انسان مقابل امیر المومنین(ع) قرار بگیرد آیات و روایات ما بسیار اظهر من الشمس واضع و روشن است و علت اینکه درب خانه زهرای مرضیه(س) را آتش زدند غیر از بحث بیعت و حکومت بود؟.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:چه وقت امیرالمونین (ع)گفت بروید هر فردی که شما به آن رای داده اید همان درست است، که باید گفته نه خیر خیلی از جاها رای ها غلط هستند چرا گاهی فرد آنچنان که هست خودش را به مردم معرفی نمی کند و جور دیگری خود را معرفی می کند و مردم را فریب می دهد.

وی اظهارکرد: درایران حکومت الهی است با اذن باید باشد و اذن هم باید از ناحیه امام معصوم (ع)باشد و فقهایی هم امام معصوم(ع)انتخاب می کند اما تعیین کار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری است که باید دانست نمایندگان مجلس خبرگان که فقیه هستند حق انتخاب ندارند و حق تعیین دارند.

حجازی تصریح کرد:حکومت یک بحث است و اجراییات بحث دیگری است مقامی که شما دارید مقام اجراست یعنی شما باید فرمان حاکم را اطاعت و اجرا کنید و جایگاه شما جایگاه اجرایی است و نه رهبری و نه حاکمیت.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:برخی از افراد ضیافت های افطاری برای فریب مردم برپا می کنند در پوشش کمیته امداد و تحت پوشش بهزیستی،بابا شما دارید عقیده این مردم و هستی این مردم را به باد می دهید ، دوگانه با مردم صحبت نکنید و صاف و صادق باشید .

وی افزود:این آقا دوباره گفت بخشی از اقتصاد دست یک دولت بی تفنگ بود که آنرا به یک دولت با تفنگ تحویل داده ایم و کسی جرات رقابت با آن را ندارد،یعنی یکباره بگویید دست ها بالا و تسلیم شوید پس ما تفنگ، ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مخلص امام زمان(عج) نیاز نداریم.

حجازی گفت:این برخوردها چه معنایی دارد به تعبیر مقام معظم رهبری این پاسخ موشکی به ترقه بازی ،دشمنان خودشان را دارند جمع می کنند و تحلیل گران شرق و غرب می گویند این پاسخ ایران به داعش نبود داعش که عددی نیست و این پاسخ به بدبخت هایی همچون آمریکا، اسرائیل و آل سعود بود .

امام جمعه گچساران افزود:ما بیاییم نیروهای خودمان را تضعیف کنیم که چه بشود که اگر پشت پرده قرارداد هایی بسته اید آن بویی که شنیدید بوی کباب نبود و اشتباه بود ماه رمضان است توبه کنید و از ملت عذرخواهی کنید.

اتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها