نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. خرداد 1396 - 13:24
غلامرضا تاجگردون درجلسه شورای اداری گچساران از عدم اجرای برنامه چهارساله خود توسط مدیران گلایه داشت و گفت:وقتی مدیران نمی دانند موضوع جلسه چیست و هدف گرا نیستند دیگر در این جلسات شرکت نمی کنم و راهی را که می دانند ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ماه رمضان سال قبل غلامرضا تاجگردون با برگزاری نشست فوق العاده ای با حضور مدیران کل استان و اعضای شورای اداری شهرستان های گچساران و باشت از برنامه تدوین شده چهارساله خود که خروجی آن کیمیا شهر شدن گچساران در بخش های مختلف بود رونمایی کرد.

وی همچنین در آن نشست از مدیران تقاضا داشت با همت و تلاش در این عرصه و تحقق برنامه تدوین شده گام بردارند.

اما صبح امروز درجلسه شورای اداری گچساران،اظهارات نماینده گچساران و باشت حکایت از نارضایتی نسبت به کند بودن اجرای برنامه چهارساله خود توسط مدیران این شهرستان  را داشت.

غلامرضا تاجگردون از عدم اجرای برنامه چهارساله خود توسط مدیران گلایه کردو گفت:وقتی مدیران نمی دانند موضوع جلسه چیست و هدف گرا نیستند دیگر در این جلسات شرکت نمی کنم و راهی را که می دانند ادامه دهند.

نماینده گچساران و باشت در این نشست با طرح سوالاتی از برخی ادارات گچساران که چه کارهایی در این مدت یک سال گذشته از سوی آنها صورت گرفت، تصریح کرد: کمتر اداره‌ای است که عملکرد خود را در زمینه برنامه پیشنهادی و چشم‌انداز ۴ ساله شهرستان گچساران ارائه داده است.

وی با اشاره به عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران که در این مدت عملکردی در زمینه جشنواره سینمای زاگرس نشینان، جشنواره مرحوم حسین پناهی و  راه اندازی سینما دوگنبدان صورت گرفته است، بیان کرد: در این مدت مکاتبه‌ای از این اداره برای برگزاری جشنواره سینمای زاگرس نشینان و جشنواره محروم حسین پناهی صورت نگرفته است.

تاجگردون در ادامه به برگزاری همایش نفت و توسعه‌ منطقه‌ای اشاره و بیان کرد: این همایش هر دو سال یک بار در فصل پاییز برگزار می‌شود که تاکنون از سوی متولیان امر این شهرستان کاری انجام نگرفته است.

نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه با اشاره به اقدامات بخشداری مرکزی گچساران در زمینه برگزاری همایش شوراها و دهیاران ابراز کرد: امسال جشنواره شوراها و دهیاران در این شهرستان تا کنون برگزار نشده است.

وی با اشاره به عملکرد اداره شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: بخش سوختگی گچساران قریب بر ۳ سال است که رو به تعطیلی رفته و در حال حاضر بیمارستان تخصصی زنان گچساران راه‌اندازی نشده است.

تاجگردون با اشاره به اداره صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در زمینه فعال کردن صنایع راکد در این شهرستان اقدامی صورت نگرفته است.

وی با بیان نارضایتی خود از عملکرد ادارات این شهرستان اظهار کرد: همه می‌گویند که گچساران در زمینه تخصیص و جذب اعتبارات وضعیت بهتری دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت افزود: بنده رای از مردم می‌خواهم و شما مدیران برای اثبات جایگاه خود نیازی به رای مردم نداریدمردم شهرستان از تبعیض به وجود آمده ناراحت هستند.

وی با اشاره به انجام ندادن کار گفت: برخی از مدیران عشق آن را دارند که بگویند این پروژه معارض دارد و کار انجام ندهند.

نماینده مردم گچساران و باشت با اشاره به احداث بیمارستان تخصصی زنان در این شهرستان اظهار کرد: در سفر وزیر بهداشت به گچساران وزیر این پیشنهاد را داد که تمام اعتبارات لازم برای تجهیز و تکمیل این بیمارستان پرداخت خواهد شد و این بیمارستان به عنوان بیمارستان تخصصی زنان در کشور معرفی شود و تمام عوامل کار در این بیمارستان از زنان باشند.

تاجگردون ادامه داد: در هیچ شهرستانی در جنوب کشور این پتانسیل را ندارد که این پیشنهاد وزیر را اجرایی کنند اما به دلیل کم کاری مسوولان در این زمینه وزیر بهداشت این پیشنهاد در شهری دیگر نیز داده است.

وی با بیان اینکه فرماندار و روسای ادارات مسوول توسعه شهرستان هستند بیان کرد: نماینده به عنوان روغن محرک چرخ دنده توسعه شهرستان است.

تاجگردون با اشاره به افزایش دو درصدی اعتبارات نفت برای شهرستان گچساران گفت: این افزایش اعتبارات نباید در اختیار مدیرانی که کار انجام نمی‌دهند قرار بگیرد و باید این مبلغ را به استان تزریق کنم که در آن جا کار شود و دعا به جانمان کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت  با اشاره به عملکرد روسای ادارات اذعان کرد: طوری کار کنید که بعد از شما نامی ماندگار به جا بماند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد ادارات شهرستان باشت گفت: شهرستان باشت به خواب اصحاب کهف رفته است و نمی‌دانم با شهرستان باشت چه کار باید کرد،اگر در شهرستان باشت حضور پیدا کنم و جلسه‌ای را تشکیل بدهم کار صورت می‌گیرد و بعد از رفتن من کاری دیگر انجام نمی‌گیرد.

تاجگردون در ادامه با تغییر برخی مدیران در اجرایی کردن عملیات شهرستان گفت: برای مثال تغییر مدیریتی در آبفای گچساران موجب تغییر و تحول در آبفای دوگنبدان شده و در این زمینه مشهود است.

وی با بیان اینکه برای از روسای ادارات به ارباب رجوع خود برای انجام کار می‌گویند بروید و از تاجگردون نامه بیاورید تا من کار شما را انجام بدهم یا تاجگردون برای شما انجام دهد، خاطرنشان کرد: خسته شدم مردم را به من حواله نکنید به مردم نگویید که یک نامه کوچک از تاجگردون بیاورید تا کار شما انجام شود این فرهنگ زشت را جمع کنید.

تاجگردون با اشاره به یادداشت خبرنگاری که در چند ماه گذشته در زمینه تشابه مدیران ضعیف به پیکان و نماینده گچساران به خودروی زانتیا و بنز بیان کرد: در این یادداشت خبرنگار  عنوان شده که مدیران شهرستان در زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان به صورت لاک پشتی و ضعیف عمل می‌کنند و از نظر سرعت به نماینده حوزه انتخابی خود نمی‌رسند.

وی در پایان ابراز کرد: مدیران شهرستان تمایلی برای پیشرفت و توسعه گچساران ندارند و من دیگر در این جلسات حضور پیدا نخواهم کرد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها