نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. خرداد 1396 - 14:33
امام جمعه گچساران گفت:خیلی از دولتمردان درانتخابات بی تقوایی کردند یعنی حق الناس را زیرپا گذاشتند،این موضوع اثبات شد و آیت الله جنتی هم رسما اعلام کردند واثبات شد تخلفات زیادی برخی مسئولین ما به خاطر اختیاراتشان انجام دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به پاسداری و صیانت از آرمان های حضرت امام راحل گفت:رهبری فرمودند:تحریف شخصیت امام (ره)خطر بزرگی محسوب می شود و آن راهی که می تواند مانع از این تحریف شود بازخوانی اصول امام است.

وی افزود: برخی مواقع گفته می شود حرف از استقلال زدن پوچ و غلط است و خودکفایی معنی ندارد و امکان ندارد،مقدمه کتاب سریع القلم را مطالعه کنید و ببینید چه کسی در این مقدمه اینچنین گفته است.

 حجازی اظهارکرد: درحالی که امام (ره)فرموده است سستی ،ضعف و عقب نشینی ممنوع است .امام راحل هدف انقلاب اسلامی را تامین استقلال مملکت در ابعاد سیاسی ، نظامی ،فرهنگی و اقتصادی می دانستند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:امام راحل معتقد بودند که کارها به کاردانان مومن انقلابی و حامی وطن و وطن دوست سپرده شود و خودکفایی و اختصاص منابع و معادن کشور به مردم و استقلال فکری مراکز آموزشی را باید به طور جد مورد توجه قرار داد.

وی درادامه به بحث سند 2030یونسکو اشاره کرد وگفت:رهبری فرمودند دشمن تلاش می کند که روحیه جهادی و شهادت طلبی را از ملت بگیرد و متاسفانه برخی جاها بعضی ها قبول کردند و پذیرفتند.

 خطیب جمعه گچساران ادامه داد:برخی ها امروز می گویند اینکه قرآن را از سطوح پایین تحصیلی حذف کردیم ربطی به سند 2030نداردو خواستیم چشم بچه ها اذیت نشود در حالی که روایت داریم قرآن نور چشم را زیاد می کند.

حجازی افزود:مقام معظم رهبری فرمودند اینجا حکومت اسلامی است و اینجا مردم مومن هستند و می دانند قرآن برای چشم ضرر ندارد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:همانطور که رهبری فرموده اند بایداصول امام را بازخوانی کنیم و اهداف امام(ره) را بررسی کنیم،الان داریم نقض اهداف امام را می بینیم و شهدای والا مقام 15خرداد خون دادندو گفته اند در تبعیت از مرجعیت فقیه جان می دهیم.    

حجازی تصریح کرد:توصیه می کنم به کسانی که چنین دیدگاهی که دارند و بدانندمملکت را اول خدا و امام زمان(عج)و بعد فقاهت حفظ می کند و ملت به میدان می آید و دشمن را سرجای خود می نشاندنه اینکه متوسل به غیرخدا و دشمن بشویم.

وی با اشاره به ظلم وحشی گران آل سعود و آل خلیفه به مردم یمن و بحرین گفت:مردم مظلوم یمن و بحرین با سلاح ها و هواپیماهای کفار و خلبانان اسرائیلی و با مدیریت آل سعود به خاک خون کشیده می شوند،بعدا آل سعود و آل خلیفه ادعای مسلمانی دارند.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به بحث انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد:انتخابات تمام شد و با همه محاسنی که داشت و مهمترین حسن آن نه گفتن به دشمنان مملکت و دست رد به سینه دشمنان ملت بود.

وی ادامه داد:بنابراین پس از انتخابات باید الفت ، محبت ، رفاقت و برادری را بوجود بیاوریم، آنچه که گفته شد دستورداده شود کسانی که به فلان شخص رای داده نشود عزل شود که باید گفت این موضوع چه معیار شرعی و قانونی دارد.

حجازی تصریح کرد:این مسئله کینه و عناد بین مردم ایجاد می کند و برخی از افرادی که مقام معظم رهبری نصیحت کردند که دو قطبی درکشور ایجاد نشود عملا می بینیم برخی دیگر در حال ایجاد دو قطبی در کشور هستند و این خلاف شان مومن است.

امام جمعه گچساران گفت:این که شروع به عزل برخی افراد کردند کار درستی نیست و همه می دانیم و ثابت هم شد انتخابات ضمن اینکه محاسن زیادی داشت معایب بسیاری هم داشت ضمن اینکه تخلفات بسیارزیاد خیلی از دولتمردان اثبات شد.

وی افزود:خیلی از دولتمردان درانتخابات بی تقوایی کردند یعنی حق الناس را زیرپا گذاشتند،این موضوع اثبات شد و آیت الله جنتی هم رسما اعلام کردند واثبات شد تخلفات زیادی برخی مسئولین ما به خاطر اختیاراتشان انجام دادند.

خطیب جمعه گچساران بیان کرد:اگر اینچنین شروع شود که نیروهای انقلابی، متدین و وفادار به نظام به جرم اینکه به شخصی رای نداده اند باآنها برخورد شود اثرات سویی دارد که فضای کشور دوقطبی می شود و کینه و عناد در داخل مملکت ایجاد می شود و منجر به ایجاد ناامنی خواهد شد.

امام جمعه گچساران گفت:اگر اسراری گفته شد که چه کسانی در سطح کشور تخلفاتی را انجام دادند آن موقع ورق برخواهد گشت و جور دیگری خواهد شد پس توصیه می کنم تلاش کنیم با همدلی و هم زبانی الفت،برادری و محبت رفتار کنیم و از سر قدرت تصمیم نگیریم.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها