نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. ارديبهشت 1396 - 22:45
نماینده 4 دوره مجلس شورای اسلامی گفت:آن چیزی که روحانی و جهانگیری و مدیران دولت تدبیر و امید باید بدانند و آگاه باشند که سایه جنگ را از این کشور برداشت حضور مردم ایران در تمام عرصه‌ها نه دولت آنها بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام موسی قربانی نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع حامیان حجت الاسلام رئیسی در مسجد امام خمینی(ره) گچساران گفت: انقلاب اسلامی ما یک اهدافی داشت که متاسفانه اهداف انقلاب به دلایلی تحقق پیدا نکرد واینکه چرا برخی از اهداف انقلاب تحقق پیدا نکرده است به این دلیل بوده که یک بخش از آن از دست ما خارج بود.

وی افزود: مسائلی مانند جنگ و در اواخر تحریم در انقلاب اسلامی موجب شد که برخی از اهداف اسلامی به تحقق نرسد. مشکلات ما قابل حل است و راه حل دارد و حتما شما مردم در چهار سال گذشته صحبت‌های روحانی را گوش فرا داده‌اید که می‌گوید والله اگر مشکلات مملکت ما راه حل نداشت من ورود نمی‌کردم.

نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:مقام معظم رهبری راه حل آن را بیان کردند و کلید حل مشکلات ما مدیریت انقلابی و کارآمد است و هر زمانی  چنین مدیریتی پیش آمد این به آن معنا است که دولتمردان در آن زمینه خوب کار کرده‌اند.

قربانی گفت: ما دارای کشوری عنی از منابع نفت، گاز و کشاورزی هستیم برخی افراد بر اساس آماری که می‌دهند می‌گویند یک درصد جمعیت دنیا و 5 درصد امکانات دنیا در اختیار ما است و چرا ما دارای این همه امکانات هنوز قادر به انجام کار نیستیم.

وی بیان کرد: مدیریت در کشور ما تاکنون از دو منطق برخوردار بوده و یک مدیریتی که منطقش کارشناسی محض است و اگر هر امری بر اساس منطق آنها درآمدزا نباشد و پولی را که دولت خرج می‌کند و در سنوات معدود نتواند برگرداند، آن مدیریت خوبی نیست.

قربانی با اشاره به اینکه برخی از دولتمردان مسکن مهر را مزخرف می‌نامند، خاطرنشان کرد: می‌گویند مسکن مهر یک پروژه مزخرفی بود و چرا مسکن مهر باید برای یک سری افراد معدود ساخته شود.آن چیزی که روحانی و جهانگیری و مدیران دولت تدبیر و امید باید بدانند و آگاه باشند که سایه جنگ را از این کشور برداشت حضور مردم ایران در تمام عرصه‌ها نه دولت آنها بود.

وی اظهار کرد: آنها کار را به جایی رساندند که فیلم‌های سخنرانی مقام معظم رهبری مربوط به دوره ریاست جمهوری گذشته را تحت کلیپ‌های مختلف درباره خود منتشر می‌کنند و نمی‌دانند مردم از آنها آگاه‌تر هستند. امروز مشاهده می‌کنیم این دولت هر پروژ‌ه‌ای را افتتاح می‌‌کند متعلق به دولت‌های گذشته است.

قربانی افزود: آیا این دولت می‌توانند بگوید پروژه‌ای را ابتدا شروع کرده و امروز آن را افتتاح کرده است. آقای اژه‌ای بیان کرده‌اند که حقوق های نجومی مربوط به این دولت بوده و ربطی به دولت قبل ندارد

وی گفت:در قانون اساسی آمده است که حداقل و حداکثر حقوق‌ها باید 7 برابر باشد و وقتی که در سال 95 حداقل حقوق 950 هزار تومان اعلام می‌کنندحداکثر این حقوق باید 7 ملیون تومان باشد. این حقوق‌های 20 میلیون تومانی از کجا آمده است و چرا دولتمردان در حال حاضر آن را تازه اعلام کرده‌اند.

نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفاوت حقوق‌ها موجب به وجود آمدن فاصله طبقاتی در جامعه و موجب نارضایتی مردم شده است. مسکن، شغل، بیمه و استفاده از آزادی مشروعه و همچنین آموزش رایگان مناسب حق قانون مردم جامعه است و نباید این حقوق برای یک افراد خاص باشد.

وی با بیان اینکه چرا روحانی در مناظرات می‌گوید آقای رئیسی برنامه خود را ارائه دهد، بیان کرد: رئیس جمهور که خود لایحه برنامه ششم را به مجلس ارائه داده است و این برنامه به تصویب رسیده است چرا عوام فریبی و مغلطه کاری می‌کنند.

قربانی افزود: مردم عاقل و فهیم هستند و می‌دانند وباید از این‌ها پرسید که پروژه‌های گازرسانی و مسکن مهر و خدمات به روستاییان در کدام دولت شروع به کار کرد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها