نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. ارديبهشت 1396 - 23:18
حال که بانگ تغییر برای مردم توسط دولت کار و کرامت طنین انداز شده است شایسته است به پا خیزیم و تا صبح پیروزی که یک یاعلی باقی است ، دست به دست هم دهیم و به خادم امام رئوف و سرباز ولایت کمک کنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید سجاد موسوی در یادداشتی نوشت:منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت ، باز خداوند رحمان و رحیم را شاکرم که توفیق داد در طلیعه مبارک شعبان در خدمت مردم شریف و شهید پرور گچساران باشیم جهت خلق حماسه سیاسی دیگر با حضور پرشور و نشاط مردم همیشه در صحنه انقلاب.

حال برخود لازم می دانم ضمن عرض تسلیت به مناسبت عروج ملکوتی امام جمعه موقت شهرستان ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خواجه زاده (ره) که همیشه چراغ راهنمای جوانان بود و مردی اخلاق مدار، صادق ، بصیر، پاکدامن ، ولایت مدار و حزب الهی از شاخصه های این بزرگوار بوده ، که دیگر در جمع ما نیست ، خدا رحمتش کند و از خداوند منان برای بازماندگانش صبر جمیل و برای آن مرحوم طلب مغفرت و آمرزش الهی خواهانم .

 ان شاالله باشد که ما ادامه دهنده راه این طلبه واقعی باشیم . حال که بانگ تغییر برای مردم توسط دولت کار و کرامت طنین انداز شده است و لبخند رضایت بر لب محرومین نقش بسته است شایسته است به پا خیزیم و تا صبح پیروزی که یک یاعلی باقی است ، دست به دست هم دهیم و به خادم امام رئوف و سرباز ولایت کمک کنیم .

تا بار دیگر غبار غفلت و بی توجهی بر چهره محرومین و دستاوردهای نظام ننشیند و همچنان شعار حمایت از مظلوم جهان از ایران اسلامی طنین انداز گردد.

علی هذا ، ستاد مردمی جوانان بهارستان حمایت از حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی شهرستان گچساران با آغوش باز از عموم برادران و خواهران دینی بویژه جوانان عزیز جهت حضور و کمک به عرصه جهادی تبلیغ ، دعوت بعمل می آید .

       باتشکر

سید سجاد موسوی/  رئیس ستاد مرمی بهارستان 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

احسنت خیلی عالی..فقط رئیسی
سلام درود بر حاج سید سجاد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها