نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. ارديبهشت 1396 - 22:24
مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال/
شکست نفت و گازگچساران در دقایق پایانی
تیم نفت و گاز گچساران در هفته هشتم مرحله دوم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل میزبان خود شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم نفت و گاز گچساران درهفته هشتم مرحله دوم از لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل میزبان خود شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه دو بر یک  شکست خورد.

نیمه اول بازی متعادل آغاز شد و دو تیم  بیشتر در میانه میدان کار را دنبال می کردند و تقریبا تا دقیقه 20 بازی در گیرانه هافبک های دو تیم باعث شد تا اکثر دروازه ها تهدید شوند اما با ورود به 20 دقیقه پایانی بازی در نیمه اول نفتی های گچساران در دقیقه 27 با ضربه سر"علی کرمی" به گل رسیدند.

پس از این گل شاهینی ها تهاجمی تر شدند و با اضافه شدن رضا دهقان به یزدان عباسیان در خط حمله سعی در گشودن دروازه نفت و گازگچساران را داشتند که در این بین نفتی ها با به کار گرفتن سه مدافع مرکزی عمق دفاع را بر روی شاگردان کللی فرد بسته بودند.

در دقیقه 36 بازی شوت محکم فرهاد نوری به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت و گاز گچساران به اوت رفت تا این نیمه با پیروزی گچسارانی ها به پایان برسد.

نیمه دوم بازی به گونه ای دیگر آغاز شد تغییر سیستم شاهین از 1-3-2-4 به سیستم 2-5-3  و همچنین ورود محمد سوادکوهی و محید خدابنده لو احاطه تیم بوشهری را بر بازی بیشتر کرد. نفوذ های پیاپی مجید غلام نژاد و مهدی نظری از جناحین  و دوندگی خدابنده لو، عباسیان، نظرزاده و کاظمی در میانه عرصه را بر شاگردان یزدی تنگ کرده بود.

هرچند گچسارانی دل به  ضدحملات  داشتند اما بازی حساب شده محسن ارزانی و بهروز نورووزی فرد و عکس العمل خوب جاسم یاسر الهی در چند صحنه مانع از موفقیت نفت و گازگچساران شدند.

ورود مهدی شکوهی و اضافه شدن این بازیکن به خط حمله در کنار محمد سوادکوهی نقطه عطف این بازی شد حضور این دو بازیکن بلند قامت ترفند بجایی بود که کللی فرد بکار گرفت تا نظم دفاع مستحکم نفت و گازگچساران  بهم بریزد.

روی یک از ارسالها و در دقیقه 65 دو ضربه سر متوالی از مهدی شکوهی و سپس محمد سوادکوهی توپ را در گوشه شش قدم به مجید خدابند لو رساند تا با ضربه دقیق سفید پوشان بوشهری به بازی برگرداند.

بعد از این گل بازهم شاهین حاکم میدان بود. شوت استثنایی یزدان عباسیان از فاصله 35 متری تیر دروازه هادی زرین ساعد را لزراند تا زنگ خطر برای تیم میهمان به شدت به صدا درآید توقف 10 دقیقه ای بازی هم مانع از حملات گسترده شاهینی ها نشد تا اینکه در دقیقه 93 باز هم مجید خدابندلو از روی یک ضربه کاشته با شوتی دقیق با گل دوم خود ورزشگاه را منفجر کند.

تیم شاهین شهرداری  بوشهر در دقایق پایانی بازی با اخراج یزدان عباسیان 9 نفره شد اما با با اداره کردن بازی اجاز خودنمایی به حریف ندادند تا سه امتیاز ارزشمند را اندوخته کنند.

تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد ، علی جهانگیری ، عبدالکریم شاوردی ،سید عماد قاسمی ، نبی اله اسدی ، فرشاد عبدالهی فر ، علی کرمی ، اسماعیل هاشمی نیا ، سید یحیی رحمانی ،مرتضی حیدری وفرشید پاداش به میدان مسابقه رفتند.

سایر نتایج:

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها