نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. ارديبهشت 1396 - 9:00
رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مشارکت مردم در سالهای اخیر گفت: در سالهای اخیر مشارکت خیرین و مردم به آموزش و پرورش از مبلغ ۶۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر روز گذشته  در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران اظهار کرد: نبی اکرم اسلام بر دست کارگران بوسه زد  و ایشان معلم تمام انسان‌ها و کتابش راه تاریک را برای بشر روشن کرد.

وی با اشاره به فرمایشات نبی اکرم اذعان کرد: پیامبر اکرم فرمودند من مبعوث شده‌ام که همچون معلم باشم و امام راحل نیز درباره معلمان فرموده‌اند، معلمی شغل انبیاست.

رئیس آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: امروز افتخار ‌می‌کنیم که آموزش و پرورش گچساران در سطح استان مقام‌های ممتاز را کسب کرده و این مهم به جز مشارکت شما مردم گچساران در مشارکت با آموزش و پرورش میسر نشده و امروز در تمام شاخصه‌ها  آموزش و پرورش گچساران دارای رتبه‌های برتر است.

پورالحسینی خاطرنشان کرد: در سالهای با تنگناهای مالی، مردم گچساران با مشارکت‌های خودشان اجازه ندادند این سختی‌ها به آموزش و پرورش فشار بیاورد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مشارکت مردم در سالهای اخیر گفت: در سالهای اخیر مشارکت خیرین  و مردم به آموزش و پرورش از مبلغ ۶۰ میلیون تومان به یک میلیارد تومان رسیده است.

پورالحسینی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امسال برنامه مدارس ماندگار را آغاز کرده‌ایم به این معنی که در گچساران آموزش و پرورش در این امر مهم در استان پیشتاز بوده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: ۷۳ سال پیش در این شهرستان مدارسی راه‌اندازی شده که این مدارس امروز به عنوان مدارس ماندگار به ثبت رسیده‌اند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

گچساران دز گرفتن پول زور از مردم رتبه اول را دارد هیچکس داوطلبانه پول نمی دهد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها