نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1396 - 14:32
واکنش امام جمعه موقت گچساران به نصب بنر یک فتنه گر در گچساران
جناب استاندار مردم را عصبانی نکنید/ شما مسئول اجرای قانون هستید باید درست عمل کنید!
امام جمعه موقت گچساران به نصب بنر یک فتنه گر در ستاد تبلیغات انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته درگچساران ضمن تبریک حلول ماه شعبان گفت:از این فرصت های ماه های ارزشمند خداوند استفاده کنیم که دنیا مزرعه آخرت است و باید تلاش و بندگی کرد.

وی در ادامه با اشاره به ایام تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: رهبری در باب اهمیت انتخابات فرمودند:انتخابات یکی از مظاهر مهم حضور مردم در صحنه است و مردم عزیز ما انتخابات را یک وظیفه می داند،انتخابات یک وسیله چند منظوره برای نظام جمهوری اسلامی است و انتخابات هم شان مردم و حق مردم و قدرت مردم در تشکیل راس حکومت، ومسئولان اجرایی حکومت را احیا خواهد کرد.

صفایی اظهارکرد:رهبری باز فرمودند:انتخابات این قدرت را به مردم می دهد که انتخاب  کنند و دشمن را از تعرض به کشور باز می دارد و حضور مردم مانع تعرض دشمن و برای مصونیت کشور است و مبنای حضور مردم این است که این ملت بزرگ یکپارچه ایستاده است و دشمن وقتی این را می بیند جسارت خود را از دست می دهد.

امام جمعه موقت گچساران خطاب به نامزدهای انتخاب ریاست جمهوری گفت: نگاه و امید به آمریکا نباید باشدبارها بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی ودر ادامه  رهبری، ملت را بیداری و هوشیاری داده اند که آمریکا دشمن درجه اول ملت بزرگ ایران است .

وی اظهارکرد:فتنه 88 نشان داد که دشمن دست از دشمنی برنداشته است و آمریکایی ها اعلام کرده اند که در فتنه 88موفق بوده ایم ،دشمنان برنامه ریزی و تصمیم گیری کردند و فتنه 88 را بوجود آوردند و ضربات و خسارات سختی هم به کشورمان تحمیل کردند.

امام جمعه موقت گچساران افزود:اگرهوشیاری ملت در زیر لوای پیامبر گونه مقام معظم رهبری نبود الان معلوم نبود که کشور ما چه وضعیتی قرار داشت باید توجه داشت که  رهبری آگاه ،بصیر در کنار این مردم و ملت ایستاده است.

صفایی تصریح کرد:نباید خیال کرد که فتنه گران دست از فتنه های خود کشیده اند که این اشتباهی بس بزرگ است ،آمریکا کوتاه نخواهد آمد و چرا ما کوتاه بیاییم مسئولین ما بیدار باشند ورهبری بارها در این خصوص تذکر داده اند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراها گفت: انتخابات شوراها بسیار اهمیت دارد و باید باند بازی و فامیل گرایی را کنار گذاشت و تا زمانی که این فکر و اندیشه باشد پیشرفتی نخواهد بود و باید انسان های توانمند و با ارزش  و انسان هایی که به داد دل مردم برسند و پیگیر مشکلات مردم را انتخاب کرد.

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:حضور ملت باید در انتخابات بیشتر و باشکوه تر از گذشته باشد.ملت باید بیدار باشد که بعدها گلایه نکنیم سرنوشت هر قوم و ملتی در دستان خودشان است وخدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد و این مردم هستند که سرنوشت خود را تغییر می دهند.

صفایی افزود:ما انقلاب کرده ایم، همان انقلابی که بر پایه اسلام است و باید توجه داشت که برای این انقلاب چقدر بها داده شده و چقدر جوان پرپر شده اند و چه انسان هایی که هنوز بروی تخت بیمارستان ها و گوشه خانه ها زجر می کشند،این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است و برای دفاع از انقلاب اسلامی همه ما مسئول هستیم.

وی گفت: مسئولین نیز باید انقلابی باشند و انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند،اگر مسئولی در فکر رابطه با آمریکاباشد و مسئولی را انتخاب کنیم که دل خوش کرده به آمریکا باشد و امیدوار است که آمریکا بیاید مشکلات ما را حل کند ، باید فاتحه اسلام را خواند.

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد: ملت ما ظرفیت بسیار بزرگی دارد هم جوانان با ارزش و نیروی انسانی ماهر و با تعهد، این ملت بزرگ 8 سال جنگ را اداره کرد و این درحالی است دشمن دارد از ما حساب می برد.این شهر ما چقدر بیکار دارد و چه کسی باید به فریاد جوانان بیکار این شهر برسد،فقر و بیکاری دردهای بزرگ این جامعه است ملت باید درست انتخاب کند.

صفایی با اشاره به ستادهای  تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری  در گچساران گفت:ما معیار را از زبان مقام معظم رهبری شنیده ایم اماهر کسی باید  وظیفه خود را نیز بشناسد،در روزهای گذشته بر سر در برخی ستادهای انتخاباتی در گچساران تصاویری از فردی ممنوع التصویرزده شده است.

وی گفت:از سلیقه های مختلف همه در انتخابات شرکت می کنند اما قانون برای همه است اگر فلان شخص ممنوع التصویر است پس چرا تصویرش را می زنند،قانون را چه کسی باید اداره و رعایت کند مجریان قانون چه کسانی هستندامروز افتخار ما این این ست که ممکلت ما بالاترین امنیت را داشته است .

صفایی تصریح کرد:اما وقتی قانون تصویب شده است که در سال 88افرادی که فتنه گری کردند و مملکت را به آشوب کشیدند کسانی که در سال 88پرچم یا حسین را با آتش کشیدن و فتنه ها و جنایت ها کردند و چندین ماه در این مملکت آشوب بود، چرا برخی ها هنوز از خواب غفلت بیدار نشده اند؟زدن این تصویر چه معنایی دارد؟آیا کسی هست که بگوید نمی دانستم آیا اعتراف به جهل و نادانی کافی است.

امام جمعه موقت گچساران افزود:چند سال است که چنین اشخاصی در کشور ممنوع التصویر هستند شورای تامین استان و در راس آن استاندار و شورای تامین شهرستان در راس آن فرماندار مسئولیت امینت بر عهده شماهاست وشما ها مسئول اجرای قانون هستید باید درست عمل کنید و مردم و متدینین را عصبانی نکنید.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها