نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. ارديبهشت 1396 - 8:25
دیدار نفت و گاز گچساران با اروند خرمشهر/
درگیری خونین با ضرب و شتم داوران درلیگ دو فوتبال+تصاویر
بعد از خاتمه بازی نفت و گاز گچساران و اروند خرمشهر، برخی تماشاگرنماها صحنه های زشتی را خلق کردند و این امر منجر به خونین شدن چند بازیکن و تیم داوری این دیدار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروزدر هفته هفتم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشورتیم نفت و گاز گچساران با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود اروندخرمشهرمتحمل شکست شد.

این دیدار که در ورزشگاه  شهید بشارت گچساران با حضور پرشور تماشاگران برگزار شده بود ، با تک گل تیم حریف در ثانیه های پایانی این دیداربه شکستی تلخ برای نفت و گاز گچساران مبدل شد.

این در حالی بود که در وقت های اضافه نیم دوم این دیدار گل نفتی های گچساران توسط داور بازی آفساید اعلام شد و بدلیل اعتراض تماشاگران به تصمیم داور برای دقایقی بازی متوقف شد .

بازی دو تیم نفت و گازگچساران  و اروند خرمشهر در حالی با شکست یک برصفر نفتی ها به پایان رسید که کادرفنی و برخی بازیکنان هر دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و صحنه های غیراخلاقی بی شماری در ورزشگاه بشارت گچساران خلق کردند.

تنش‌های رخ داده مربیان در ابتدای این دیدار عاقبت به سکوهای ورزشگاه نیز سرایت کرد و هواداران گچسارانی که اشتباهات داوری این دیدار را عامل اصلی  باخت تیم خود می دیدندپس از پایان بازی با هجوم به زمین چمن ورزشگاه بازیکنان حریف و تیم داوری این دیدار را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

پرتاب سنگ و زدوخوردهای صورت گرفته موجب مضروب شدن تیم داوری و چند بازیکن تیم اروند خرمشهر شدو در این بین برخی تماشاگرنماها صحنه‌های بسیار زشتی را رقم زدند و تیم داوری با صورت و بدن های خونی و زحمی وارد رختکن ورزشگاه شدند.

گفتنی است اروندخرمشهر با این پیروزی با 11 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در جایگاه دوم جدول گروه اول مرحله دوم لیگ دسته دوم جای گرفته است و نفت و گاز گچساران نیز باهمان 9 امتیاز، به رده چهارم سقوط کرد.

نفت و گاز گچساران در این دیدار با ترکیب هادی زرین ساعد ،علی جهانگیری ،کریم شارودی ، عماد قاسمی  ، نبی اله اسدی ،علی کرمی ، اسماعیل هاشمی نیا ، مرتضی حیدری ، سید یحیی رحمانی ،فرشید پاداش ، سهیل صالحی به زمین مسابقه رفتند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها