نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. فروردين 1396 - 21:46
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت : شکست شهرداری تبریز انگیزه تیم برای صعود را بیشتر کرد و هدیه خوبی نصیب هوادارانمان کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش یزدی سرمربی نفت و گازگچساران پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت:بازی سختی بود که هرچند صحبت از اینکه بازی سختی پشت سرگذاشتیم تاحدودی صحبتی کلیشه ای شده است اما واقعا این بازی به چند دلیل یکی از بازی سخت ما بود.

یزدی ادامه داد: یکی از دلایل سختی این بازی باخت در بازی هفته قبل بود که بطور ناخواسته فشار روانی بر روی تیم ایجاد کرده بود و علیرغم اینکه بیش از 700 درصد بازی در مقابل اروند خرمشهر را دراختیار داشتیم ولی بازی را واگذار کردیم که عواقب آن بازی دلیلی بر سخت شدن این بازی شد.

سرمربی سابق استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: تیم شهرداری تبریز یکی از تیمهای خوب دور اول بود که باوجود دوم شدن در گروه خود اما با اقتدار به این مرحله صعود کرد و یک تیم فیزیکی و قوی مقابل تیم نفت گچساران ظاهر شدند.

این مربی شاغل در لیگ دسته دو فوتبال کشور افزود : خوشبختانه بازیکنان ما توانستند در همان دقایق ابتدایی به تیم حریف گل بزنند و یک اشکالی در بازیکنان وجود دارد که قدر استفاده از موقعیتهای فراوان گلزنی که ایجاد می کنند را نمی دانند.

یزدی اذعان کرد : در نیمه اول دو گل زدیم که هر چند می توانستیم در همین نیمه تعداد گلهایمان را به عدد پنج برسانیم که یک مقدار زدن دو گل بازیکنان تیم را اشباح کرد که قدری کادرفنی را نگران کرد.

وی خاطر نشان کرد : خوشحال هستم که توانستیم در نیمه دوم گل سوم را به ثمر برسانیم و فشار گل حریف را خنثی کنیم و در نهایت یک پاداش خوب که همان کسب سه امتیاز بود تقدیم هوادارانمان کرده باشیم.

یزدی ابراز امیدواری کرد : پیروزی شیرین با اختلاف دو گل در این بازی می تواند در بازیهای برگشت کمک زیادی به تیم کند وهمین پیروزی با اختلاف دو گل تیم ما را مجدد به صدرجدول رساند

وی یادآور شد : خیلی خرسند هستیم که این پیروزی در مسیر صعودمان به بالا بردن روحیه تیم کمک شایان توجهی می کند و تیم نفت گچساران به سرعت بازسازی شد و برای بازی بعدی مقابل همین تیم شهرداری تبریز بازی متفاوتی را از تیم خواهید دید و این تفاوت خود را در زمین حریف نشان دهد تا به امتیازات لازم که حداکثر امتیاز است دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص داوری این بازی گفت : داوری در این بازی مورد خاصی نداشت و شاید فشار بالای بازی باعث شد در برخی جاها بازی از دست داور خارج شود اما بطور کلی دوندگی بالای داور و جاگیری های داور در جریان بازی بسیار خوب بود و به عقیده من این داور می تواند در آینده در سطح بالاتری هم قضاوت کند.

یزدی در پایان در خصوص اخراج بازیکن از هر ذو تیم اظهار داشت : اخراج هر دو بازیکن کاملا صحیح بود و درجریان بازی مانع موقعیت آشکار گلزنی حریف شدند که عملکرد تیم داوری کاملا درست بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها