نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. فروردين 1396 - 7:03
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:از همه تیم ها به لحاظ انجام کارهای تمرینی ، بازیکنان ، مدیریت باشگاه و هوادارانمان بهترین هستیم وقطعا هیچ تیمی در مسابقاتی که با تیم نفت و گاز گچساران پیش رو دارد جان سالم به در نخواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش یزدی سرمربی نفت و گاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با تیم شهرداری تبریز گفت:بازیکنان تیم در شرایط آرمانی بسر می برند و از نظر جسمانی و تاکتیکی و ذهنی تیم آماده و سرحالی دراختیار داریم.

وی افزود:بعد از باخت در دیدار قبل مقابل اروند خرمشهر تلاش کردیم که در تمرینات از لحاظ روحی و روانی تیم را ریکاوری کنیم کهاین موضوع قطعا برای دیدار مقابل شهرداری تبریز به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی نفت و گازگچساران تصریح کرد: باید در تمامی دیدارها بخصوص در بازی های خانگی امتیازات کامل را کسب کنیم ،برای بازی مقابل شهرداری تبریز کاملا آماده هستیم و تنها هدف ما کسب سه امتیاز از این بازی مهم خانگی است .

یزدی اظهارکرد:از همه تیم ها به لحاظ انجام کارهای تمرینی ، بازیکنان ، مدیریت باشگاه و هوادارانمان بهترین هستیم وقطعا هیچ تیمی در مسابقاتی که با تیم نفت و گاز گچساران پیش رو دارد جان سالم به در نخواهد برد.

وی ادامه داد:همه تیم های حاضر در این مرحله باید بدانند که تیم نفت وگاز گچساران استحقاق صعود به لیگ دسته یک را دارد و می خواهیم این صعود را هدیه کنیم به همه هواداران تیم که از همه جهت پشتوانه محکم و مقتدر تیم هستند.

یزدی به دیدار هفته گذشته تیمش مقابل اروند خرمشهر اشاره کرد و افزود : قطعا در دیدار قبلی تیم ما از اشتباهات داوری متضرر شد ،معتقدم هیچ داوری تعمدی سوت بر علیه هیچ تیمی نمی زند و بطور حتم داوران هم خالی از اشتباه نیستند و دچار اشتباه می شوند.

وی تصریح کرد:همه داوران در فوتبال کشورمان با شرافت هستند و همه تلاششان را خواهند کرد که بهترین قضاوت خود را انجام دهند و امیدواریم که در بازی های باقی مانده داوران تمرکز و دقت بیشتری در حین قضاوت از خود نشان دهند .

سرمربی نفت و گازگچساران گفت:باتوجه به موقعیت دیدارهای حساس پیش رو چینش داوران بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم در بازی های مهم این مرحله از داوران با تجربه و با تمرکز بالا استفاده شود تا حقی از تیمی از سوی داوران با شرافت فوتبال کشورمان تضعیف نشود.

وی با اشاره به حمایت های هوادران و رسانه ها از تیم نفت و گاز گچساران گفت : هواداران پرشورمان در بازی قبلی با وجود همه سختی ها در شهر آبادان تیم را تنها نگذاشتند و با حضورشان در ورزشگاه به حمایت از تیم پرداختند.

یزدی اظهارکرد: امیدوار هستیم بتوانیم با حضور هوادران و اصحاب رسانه ، پاسخ زحماتشان را در دیدارهای های آینده با کسب امتیازات لازم دهیم ودر پایان فصل بتوانیم صعود به لیگ یک را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها