نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. فروردين 1396 - 11:05
تیم نفت و گازگچساران از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بام نفتی ایران به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گازگچساران از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بام نفتی ایران به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

نفتی های گچساران که برای دومین فصل متوالی به مرحله دوم لیگ دسته دوم راه یافته اندهدف اصلی خود را صعود به لیگ یک عنوان کرده اند و مطمئنا به دنبال صعود مستقیم هستند تا تجربه تلخ پلی آف فصل پیش دوباره تکرار نشود.

در یک سوی میدان شاگردان داریوش یزدی حضور دارند که مرحله دوم لیگ دو را با یک برد خانگی و و یک شکست خارج از خانه آغاز کردند ودر آن سوی میدان شاهین شهرداری بوشهر حضور دارد که همانند نفت و گاز برای دومین سال پیاپی به مرحله نهایی لیگ دو راه یافته است و این فصل عزم خود را برای صعود به لیگ یک جزم کرده است .

گچسارانی ها در این رقابت های نفسگیرو تا اینجای کار در این فصل شکستی را در خانه متحمل نشده اند و به هیچ تیمی باج نداده اند .نفتی ها هفته اول در خانه هف سمنان را شکست دادند و در هفته دوم با یک گل مغلوب میزبان خود شهرداری همدان شدند .

شاهینی ها مرحله دوم را خوب آغاز کردند و در دو بازی که انجام داده اند 4 امتیاز با ارزش را در کارنامه خود ثبت کرده اند ، یک تساوی خارج از خانه مقابل اروند و یک برد خانگی مقابل هف سمنان کارنامه بوشهری تا پایان هفته دوم است.

شاگردان کللی فر مطمئناً عصر امروز برای کسب امتیاز در گچساران به میدان می روند و حریف دست و پا بسته ای برای نفتی های این شهر نخواهند بود .

با این تفاسیر می توان گفت که ورزشگاه شهید بشارت گچساران عصر امروز 9 فروردین ماه جاری و از ساعت 16 یکی از مهیج ترین فوتبال های لیگ دو را میزبانی خواهد کرد .

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها