نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. فروردين 1396 - 14:23
امام جمعه گچساران گفت: در این کنسرت هایی که متاسفانه در کشور انجام می شود و با کمال تاسف شهرستان گچساران هم از کنسرت ها بی بهره نیست هر کس راست می گوید و دین دارد قاطعانه بگوید من شرکت نمی کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته در گچساران ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک سال نو گفت:باید توجه داشته باشیم  که برای هدایت نسل جوان به سمت قرآن و عترت چه مقدار هزینه می کنیم تا جوانان ما با سیره و روش زندگی امامان معصوم علیهم السلام آشنایی و ارتباط یابندو مومن کسی است که برای رشد دین و مبانی دینی تلاش کند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:سال جدید لازم است انسان خود را زنده کند و انسان عاقل باید برای انسانیت ، معرفت ، عبودیت و بندگی خدا را شاکر باشد و خود را محک بزند و تلاش کنیم در آغاز سال جدید عهد و پیمانی نا گسستنی با خدا ببندیم.

وی گفت: این سال را سال قوم و قبیله ای خدایی قرار دهیم و هر کس ملاک و معیار اخوت را ایمان قرار دهد که اگر در مملکتی اینگونه باشد و عمل شود مشکلات هم برطرف خواهد شد.

حجازی با اشاره به برگزاری برخی کنسرت ها در کشور تصریح کرد:در این کنسرت هایی که متاسفانه در کشور انجام می شود و با کمال تاسف شهرستان گچساران هم از کنسرت ها بی بهره نیست هر کس راست می گوید و دین دارد قاطعانه بگوید من شرکت نمی کنم.بگوید من مسلمان و مومن هستم و دین دارم و دستورات دینی من اجازه نمی دهد،آقایان مسئول وغیر مسئول بخاطر پست و مقامشان نترسند و بگویند دینم اجازه نمی دهد و شرکت نمی کنم.

امام جمعه گچساران  درادامه با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهارکرد:شعار سال را مقام معظم رهبری که همیشه دغدغه سفره مردم را داشته و دارند و همیشه نگران وضعیت مردم هستند.رهبری چندین سال بحث اقتصادمقاومتی را مطرح می فرمایند و به حدی رهبری برای نسل جوان بیکار نگرانند که امسال هم با وجودی که  مسئله فرهنگ معضلی بسیاربزرگی در کشور شده و بخشی هم بوسیله کم توجهی مسئولین بوده ،اما آقا امسال را اشاره به فرهنگ نکردند.

حجازی گفت:آقا فرمودند سفره مردم باید نان داشته باشد و گزارش کافی نیست، سفره ،زندگی مردم و جیب مردم را باید دید،فرمودند نسل جوان ما نباید بیکار باشد و در کشور آنچه که  داریم از آن استفاده کنیم و چشم به بیرون کشور نداشته باشیم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:تعجب می کنم به این وضوع که هر روز می بینیم دشمنان هم در عمل و هم در گفتار و رفتار چطور خودشان را نشان می دهند و متاسفانه هنوز هم برخی مسئولین پافشاری در ارتباط با دشمنان را دارند .

وی بیان کرد:مقام معظم رهبری رسما فرمودند انتظار من از مسئولین این است که مسئولین به فکر مردم باشند و مسئولین شعار انتخاباتی ندهید بلکه درد مردم را ببینیدو عمل کنید،رهبری فرمودند مشکلات ما از درون کشور حل می شود.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد:رهبری فرمودند خدمات بسیار برجسته و ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی شد که در مقایسه با زمان طاغوت بسیار فاصله دارد و خیلی خدمت شد و بعد فرمودند که ضعف هایی وجود دارد که مربوط به نظام نیست و مربوط به ضعف برخی مدیران است.

حجازی افزود:هر جایی یک مدیریت انقلابی و پر تحرک داشته ایم کار پیش رفته است، روحیه انقلابی، ایمان ، دین ، ترس از خدا که اگر مسئولی اینچنین باشد و از خدا بترسد و در برابر معضلات و مشکلات مردم حیا کند و خجل شود و شهامت و شجاعت داشته باشد و اینطور عمل شود مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی گفت:کنسرت هایی دارد در این شهرستان برگزار می شود باید دقت کنیم موازین شرعی رعایت شود ، مواظب باشیم و دقت کنیم بتوانیم جواب امام زمان(عج) را بدهیم.

امام جمعه گچساران در پایان  خطبه های امروز نماز جمعه این هفته شهرستان میلاد میمون و خجسته امام محمد باقر علیه السلام در روز 10 فروردین ماه جاری را تبریک و تحنیت گفت.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها